Ik wil een Clan beginnen voor de PlayStation 3 en Xbox360, de Clan heet: CreAtive's Wat je nodigt hebt? Een PlayStation 3 of Xbox360, PlayStation Network of XboxLive, en GTA IV! Er zijn natuurlijk ook regels in een Clan, hieronder staan ze. Als je bij de Clan wilt, vul je even een lijstje in, die ook hieronder staat. Dan kijk ik of de Co-Leader of je Ge-Accepteert bent of Afgewezen bent, natuurlijk houden we ook meetings, dan spreken we een bepaalde tijd af. En waar het is, dan is het het leukste als iedereen op de meeting komt als je niet kan komen stuur je mij of de Co-Leader een PB met daarin dat je niet kan komen. Dan zal ik of de Co-Leader melden dat je niet kan komen, natuurlijk gaat de meeting dan nog gewoon door! Meld je maar aan!
Lijst voor Xbox360:
[b]XboxLive ID:[/b]
[b]Waar ik goed in ben:[b]
[b]Headset Ja/Nee:[/b]
Lijst voor PlayStation 3:
[b]Playstation Network ID:[/b]
[b]Waar ik goed in ben:[/b]
[b]Headset Ja/Nee:[/b]
Regels:
Niet schelden!
Niet met ziektes spotten Bijv. Kanker
Gedraag je gezellig
Irriteer geen andere leden
Doe serieus mee
Graag ABN praten/typen. (Algemeen Beschaafd Nederlands )
Leader: GTA Haas (Voor PlayStation 3 en Xbox360)
Co-Leader game~skater (Voor Xbox360)
Xbox360 Leden:
GTA Haas (KillahHaas)
game~skater (HatefulNick)
UnitedJunk (UnitedJunk)
PlayStation 3 Leden:
Alleen berichten plaatsen als je Lid bent van de Clan, of Lid wilt worden!
Beste GTAForum Leden,
Ik wil een Clan beginnen voor de PlayStation 3 en Xbox360, de Clan heet: CreAtive's Wat je nodigt hebt? Een PlayStation 3 of Xbox360, PlayStation Network of XboxLive, en GTA IV! Er zijn natuurlijk ook regels in een Clan, hieronder staan ze. Als je bij de Clan wilt, vul je even een lijstje in, die ook hieronder staat. Dan kijk ik of de Co-Leader of je Ge-Accepteert bent of Afgewezen bent, natuurlijk houden we ook meetings, dan spreken we een bepaalde tijd af. En waar het is, dan is het het leukste als iedereen op de meeting komt als je niet kan komen stuur je mij of de Co-Leader een PB met daarin dat je niet kan komen. Dan zal ik of de Co-Leader melden dat je niet kan komen, natuurlijk gaat de meeting dan nog gewoon door!
Meld je maar aan! 
Lijst voor Xbox360:
Lijst voor PlayStation 3:
Regels:
Niet schelden!
Niet met ziektes spotten Bijv. Kanker
Gedraag je gezellig
Irriteer geen andere leden
Doe serieus mee
Graag ABN praten/typen. (Algemeen Beschaafd Nederlands )
Leader: GTA Haas (Voor PlayStation 3 en Xbox360)
Co-Leader game~skater (Voor Xbox360)
Xbox360 Leden:
GTA Haas (KillahHaas)
game~skater (HatefulNick)
UnitedJunk (UnitedJunk)
PlayStation 3 Leden:
Alleen berichten plaatsen als je Lid bent van de Clan, of Lid wilt worden!
Bewerkt: door GTA Haas