Geplaatst: 2 april 200520 jaren comment_117407 Ik heb al in de Walktrough gekeken, maar kon niks vinden.. Waar zijn die RC voertuigen verkrijgbaar?? Moet ik dan eerst zero's RC shop uitspelen om die te krijgen? of zitten ze in die Berkley's Busjes?
Geplaatst: 2 april 200520 jaren comment_117408 je moet die rc winkel uitspelen of action replay dan kan het ook maar dan kan je er weinig mee
Geplaatst: 2 april 200520 jaren comment_117459 De voertuigen zelf zijn niet te vinden aangezien je er niet in kan (joh...) en de RC-missies na Vice City zijn verdwenen... op 1tje na: Als je de winkel van Zero hebt uitgespeeld is het mogelijk om achterin zijn winkeltje "het RC-vliegtuigen-spel-blaas-de-berkley-busjes-op-spel" te doen
Geplaatst: 3 april 200520 jaren Auteur comment_118118 Maar in de walktrough staan RC voertuigen (op je vliegveld) (tanks, auto's helikopters enz.) Hoe komen ze daaraan dan? kan je ze dan toch ergens verdienen?
Geplaatst: 3 april 200520 jaren comment_118136 Maar in de walktrough staan RC voertuigen (op je vliegveld) (tanks, auto's helikopters enz.)Hoe komen ze daaraan dan? kan je ze dan toch ergens verdienen? Dat is allemaal met Armax gespawnd
Ik heb al in de Walktrough gekeken, maar kon niks vinden..
Waar zijn die RC voertuigen verkrijgbaar??
Moet ik dan eerst zero's RC shop uitspelen om die te krijgen?
of zitten ze in die Berkley's Busjes?