Jump to content
Geplaatst:
comment_1148495

hey, ik ben bezig om een circuit te maken. en wel het Zandvoort circuit ;)

suggesties zijn welkom, evenals hulp.

hier wat screens:

fdd1tx.jpg

2a0kf2d.jpg

en?

oja, ik heb iemand nodig die - als hij helemaal af is - er een installeerbare mod van kan maken. maar dat duurt nog wel een paar weken ;)

edit: de baan zelf is nu helemaal af, nu nog de omgeving en het afwerken ;) , nog ff een screenshot.

screen:

33lp55s.jpg

en zo issi in het echt:

zandvoort.gif

Bewerkt: door tommyfrogy

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1150343

Ziet er idd goed uit ja. Alleen wat je zei van "een installer maken aan het eind" gaat lastig worden. Je kan wel de IPL en de IDE installeren, en lijntjes toevoegen aan gta.dat misschien met een hoop gekloot maar om het model toe te voegen aan gta3.img gaat lastig worden voor een gewone install maker, dus zou je je eigen programmatje moeten schrijven die installeert en aan henk IMGtool vragen of Piet Spark of Alci IMGtool hoe de sourcecode van hun programma er uit ziet om een model toe te voegen aan gta3.img en ik neem aan dat je niet heel gta3.img gaat installeren :7^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1150397

oh nee joh, zo bedoelde ik dat niet, gewoon installeerbaar (de bestanden en readme in een zippy), dus dat ik hem op de site kan zetten en dat iedereen hem downloaden kan ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1150436

ik weet nog niet waar ik hem plaatsen ga, dan moet ik nog even uitzoeken. ik denk in het water, maar ik heb liever een vlak stuk terrein.

edit: ik heb een probleem, ik wou een beta gaan releasen, maar ik kan dus niet de kami's scripts voor 3ds vinden. en aangezien de downloadlink van puma's tutorail het niet doet en hij ook niet gereageert op de pm's EN ik het niet op google kan vinden, weet ik het ook niet meer...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.