Jump to content
Geplaatst:
comment_1148495

hey, ik ben bezig om een circuit te maken. en wel het Zandvoort circuit ;)

suggesties zijn welkom, evenals hulp.

hier wat screens:

fdd1tx.jpg

2a0kf2d.jpg

en?

oja, ik heb iemand nodig die - als hij helemaal af is - er een installeerbare mod van kan maken. maar dat duurt nog wel een paar weken ;)

edit: de baan zelf is nu helemaal af, nu nog de omgeving en het afwerken ;) , nog ff een screenshot.

screen:

33lp55s.jpg

en zo issi in het echt:

zandvoort.gif

Bewerkt: door tommyfrogy

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1155910

Het circuit ziet er leuk uit.

en om effe offtopic te gaan: die Shangai international F1 circuit ofzoiets, ik heb da ook, de nieuwste versie zelf en ik heb er al massas bug in gevonden. (k*tgast die denkt dat hij kan een mod maken)

bytheway, ik ben zelf ook bezig met een circuit in sketchup. maar het lukt niet goed om alles in sa te zetten vanuit een sketchup model, net zoals men eilandje, men huisjes en men oud vliegveldje (da laatste zal ik nog eens moeten zoeken, nog een paar bugs gevonden).

en hoe ik doe om alles uit te testen: ik heb een demoversie van 3Drad (www.3drad.com). een leuk programaatje om dingen uit te testen voor gta sa.

[edit]: link

Bewerkt: door Mathiaske

Geplaatst:
comment_1156171

Nee klopt, als je je ogen open doet kun je lezen dat hij 'm niet ingame krijgt en dus vanzelfsprekend nog geen download heeft :ch:

Wat lukt er niet qua ingame-zetten? Ik wil je best helpen en als 't echt niet lukt de .dff, .txd en .col voor je maken zodat je er zelf mee verder kunt prutsen in de map-editor (ofzo).

• 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.