Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1149450

Dus? Als het nou minder werd, Dan had je wel een topic kunnen openen, Maar waar slaat dit nou op?

Sorry voor mod gedrag áls het Mod gedrag is..

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Geplaatst:
comment_1149462
Dus? Als het nou minder werd, Dan had je wel een topic kunnen openen, Maar waar slaat dit nou op?

Geen Mod-gedrag hoor. Gewoon de waarheid. Ik ken geen Gta die niet gewelddadig is. :7

Geplaatst:
comment_1149768
Ben blij toe dat het geen teletubie GTA word. GTA = GTA. en GTA = geweldadig. Als GTA niet geweldadig is, is het geen GTA meer. :clown:

daar sluit ik me volledig bij aan :tu:

Weet nog niet of ik hem ga kopen...misschien wel maar dan is mijn arme vader voor altijd en eeuwig zijn "My first Sony" a.k.a. Nintendo DS kwijt :puh: kan ik hem niet aan doen :puh:

Geplaatst:
comment_1149841

Geen Mod-gedrag hoor. Gewoon de waarheid. Ik ken geen Gta die niet gewelddadig is. :7

Ik ook niet

Ben blij toe dat het geen teletubie GTA word. GTA = GTA. en GTA = geweldadig. Als GTA niet geweldadig is, is het geen GTA meer. :clown:

Ja gellukig geen teletubie voor de DS spelers :schater:

Bewerkt: door zaahed

Geplaatst:
comment_1152230

Komaan zeg, een GTA zonder geweld is zoals een café zonder bier. Als zelfs in GTA Advance met zijn Top Down View geweld zit en het spel een 16+ rating krijgt, wat moet je dan niet verwachten van een game met een isometrisch camerastandpunt? Dat het spel een 18+ rating kreeg leek me ook al meer dan duidelijk. Dit topic lijkt me dus ook overbodig en om spamreacties te vermijden: :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.