Jump to content

[GAME] De Grote Games Screencontest Stemtopic

Geplaatst:
comment_1148813

headeryh3.jpg

Ronde 1

Dit is het stemtopic van de Grote Games Screencontest. Vijf leden hebben zig uitgeslooft om een zo mooi mogenlijke screen te maken over het thema: Snelheid.

Bassss

Shot0004-4.jpg

Klik op de screen om hem te vergroten.

Senneken

fouc2008101320224756tp0.png

Ghost_rider

battlefrontii2008102120oe8.jpg

Thundercover

gp4_1.png

warrock_123_321

screennx8.png

Stemmen

Stemmen gaat erg simpel, je kopieërt gewoon de onderstaande code en vult die in.

Mijn top 3:
[b]screen 1:[/b]
[b]screen 2:[/b]
[b]screen 3:[/b]

Achter 'screen' moet natuurlijk de naam van de gene die de screen heeft gemaakt staan. De eerste keus krijgt dan 5 punten, de tweede keus 3 punten, en de derde keus 1 punt. Senneken en Bassss krijgen automaties één punt extra omdat ze hun screen optijd hadden ingeleverd op de oorspronkelijke datum. Ghost_rider en Thundercover krijgen automaties één punt aftrek omdat ze hun screen in de verlenging inleverde. De gene die hun screen niet ingeleverd hebben zijn gekicked.

Veel plezier met stemmen!

:cya:

Bewerkt: door warrock_123_321

• Reacties 34
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1183594
Je mag dat hoofdtopic wel eens updaten dan. :7

Ben ik mee bezig. Het duurt best wel lang om voor iedereen een goed verhaal te schrijven meneertje haast-graag. :duh:

Klaar! :) De uitslag van alle leden staat in het hoofttopic. Hier kan je nog verderen opmerkingen kwijt of felicitaties voor de winnaar.

Bewerkt: door warrock_123_321

Geplaatst:
comment_1183694
Je mag dat hoofdtopic wel eens updaten dan. :7

Ben ik mee bezig. Het duurt best wel lang om voor iedereen een goed verhaal te schrijven meneertje haast-graag. :duh:

Klaar! :) De uitslag van alle leden staat in het hoofttopic. Hier kan je nog verderen opmerkingen kwijt of felicitaties voor de winnaar.

Jeeeeeeeeeeeeeeeeejj!!!!! ^_^^_^^_^:dans::dans::dans:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.