Jump to content
Geplaatst:
comment_1149056

ik heb 2 vragen voor jullie.

vraag 1: hoe kan ik een plaatje van een bellboard veranderen.

vraag2: hoe kan ik een logo op een auto plaatse zo als een lgo op een elgey ik heb gehoord dat je de paintjob van de elegy/uranus moet veranderen maar hoe? weet iemand een tutrial of wil iemand die maken.

weet je ook hoe dat moet met een heli /boot of vleigtuig. en kan het ook met een mod auto???

alvst bedabnkt :tu:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1156284

Vieuw small Problems hiero .. ik heb beetje zitten knutselen enzo maar zoals de copcarru auto heeft geen painjob..als ik daar nouw de Nederlandse Striping op wil hebben.. hoe ga ik dat doen krijg het zo niet voor elkaar heb het met je paintjob tut gebrobeert en die anders :puh: please help _O_

Geplaatst:
comment_1158380

Hehe, dat zijn de schade modellen :*D Je hebt dan namelijk 2 bonnets: bonnet_dam en bonnet_ok. De dam is het schade model, ok de standaard. Als je op h drukt zie je alle objecten in de scene, dan kan je alles apart bekijken ;)

Geplaatst:
comment_1158743
Links zie je die lijst met allemaal ondedelen. Dan zie je ook drie tabs daarboven staan: Item Defininitions (=IDE), Item Placements (=IPL) en Visible files. Druk op visible files en dan de ipl van de omgeving die je wil modden. Dan zie je alle objecten staan ^_^

dat moet ik zien als ik op mapviewer.exe dubbel klik.

maar ik zie alleen dit

Je gebruikt mapviewer, geen map editor. Met mapviewer kun je alleen de map bekijken en de bijhorende bestanden van opjecten opzoeken. Je moet het bestand ''games.cfg'' openen met kladblok, en dan op de eerste regel het path naar je SA installatie invoeren (C:\Program Files......). Dan druk je op F1 wanneer je de mapviewer.exe hebt geopend, en zal de map verschijnen.

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.