Ik had een gebouwtje weer gemaakt en dacht "laat ik weer eens een gebouw ingame zetten ipv voertuigen en scm mods maken". Dus ik probeer eerst met de "IPL editor" aka Steve-M's map editor mijn huisje ingame te zetten gaat prima, zonder IDE (was ik vergeten). Ingame stond ie er maar als ik dichterbij kwam liep hij vast. Toen heb ik het MET IDE geprobeerd, toen liep ie al vast bij het laden. Toen dat een paar keer overnieuw gedaan, zelfde. Toen handmatig gedaan met de tut van Wazuup (Blijft populair he, Wazuup) en liep ie ook vast, werkt allemaal niet. Ik denk niet dat het ligt aan mn Dff, col, TXD want ik heb alles gecheckt en werkte goed. Vroeger lukte het nog wel, maar nu... Ik kan wel gewoon andere objecten die standaard in SA zitten kopieren en bewegen in de map editor en werkt goed. En ja, ik had ook alles in gta.dat aangemeld, weggehaald toen het niet werkte.. etc. etc, kweet hoe het moet maar het werkt weer niet Wil iemand me helpen?
Hoi,
Ik had een gebouwtje weer gemaakt en dacht "laat ik weer eens een gebouw ingame zetten ipv voertuigen en scm mods maken". Dus ik probeer eerst met de "IPL editor" aka Steve-M's map editor mijn huisje ingame te zetten gaat prima, zonder IDE (was ik vergeten). Ingame stond ie er maar als ik dichterbij kwam liep hij vast. Toen heb ik het MET IDE geprobeerd, toen liep ie al vast bij het laden. Toen dat een paar keer overnieuw gedaan, zelfde. Toen handmatig gedaan met de tut van Wazuup (Blijft populair he, Wazuup) en liep ie ook vast, werkt allemaal niet. Ik denk niet dat het ligt aan mn Dff, col, TXD want ik heb alles gecheckt en werkte goed. Vroeger lukte het nog wel, maar nu... Ik kan wel gewoon andere objecten die standaard in SA zitten kopieren en bewegen in de map editor en werkt goed. En ja, ik had ook alles in gta.dat aangemeld, weggehaald toen het niet werkte.. etc. etc, kweet hoe het moet maar het werkt weer niet
Wil iemand me helpen?
Grz, Beagle