Jump to content
Geplaatst:
comment_1149372

GTAWC.jpg

Grand Three Areas: Waspik City

Hallo,

Ik en Peter99 hebben de laatste jaren al heel wat plannen zien crashen, 1 van de dingen dat ik daar van heb geleerd is dat je niet alles tegelijk en teveel en te moeilijk moet doen, zo is dit waarschijnlijk geen TC, er komt een eiland bij dat misschien net zo groot is als de helft of 3/4 van Los Santos om maar een ruw voorbeeld te geven.

Misschien even uitleg van de ondertitel: Bij de meeste 'mods' die peter en ik wilde maken kwam er een einde aan de plannen door een periode van druk zijn met andere dingen, dat is vervelend omdat we daarna weer iets veel vetters wilde, dus heb ik nu een eiland in elkaar geflanst dat genoeg te doen heeft en niet SUPER moeilijk is (let op ik bedoel hier niet mee dat het simpel is!! )

De naam van de mod kan veranderd worden ;)

Het is nog maar een tekening, dat wordt nog verbeterd jaaja :puh:

Het eiland is verdeelt in 12 wijken.

- De Groene lijnen in de tekening is de markering van de wijken.

- De Blauwe Lijn markeert het zakencentrum.

- De Bruine lijn markeert de haven.

maptekening.jpg

map.jpg

Klik op de zwarte balk voor vergroting

De Wijken/Kleur- en naam verklaring

Waspik De Oude haven Naar een bekend Café in Waspik

Buiten de stad HavenseDijk Waspiksedijk is een lange straat buiten waspik, Waspik = Haven dus vandaar.

Woonwijk in het noorden: Bosch (Den Bosch) in het oosten: MaasWyck van Waalwijk dat eigenlijk aan de Maas ligt en in het zuiden: Southsun

Ghetto Vicus Straat in het latijn, de straat is ook wel bijnaam van Waspik Boven, daar zitten veel rotbuurten

WinkelGebied Arch Centre Vrij vertaald: Boog Centrum

Zakencentrum, Wolkenkrabbers enz. Guernsey Net als Alderney in GTA IV vernoemd naar een Kanaaleiland, het eiland Guernsey

Recreatie Isfair Combinatie van Isle (eiland) en funfair (kermis) het is een kermis schiereiland

Villa wijk Tetra Hills Tetragonum is vierhoek, gecombineerd

Flatwijk Altus Hoog in het latijn

'Dorp' aan de rand Red Town Rood Dorp in het Nederlands

Haven en Industrie gebied Westpoort geen verklaring, het ligt in het westen en het is voor schepen een haven.

Werkwijze: Wijk bij wijk, we beginnen met 1 wijk, zodra alles ervan af is gaan we door met de volgende wijk and so on.

Plaatsen vrij

Modellers: 2-4,. als je in sketchup werkt heb ik graag dat je nu of over een tijdje weet hoe je sketchup bestanden naar 3ds max zet, het liefst willen we 3ds max models.

Photoshoppers (Artwork, logo's enz. 1 (peter99 doet ook photoshoppen)

Verder nóg niks, houd het in de gaten

zo meteen meer info...

Bewerkt: door jozz

  • Reacties 64
  • Bezichtigingen 6.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1250624
ik stop er niet mee, misschien komen er periodes dat ik wat minder doe, maar ik zal niet opnieuw beginnen

En de datum is 10 Januari 2009. Volgens Jozz is de mod niet dood, en Jozz is de starter van de mod...

Geplaatst:
comment_1250889
hij is niet dood.

Ik ga er zoiezo mee verder alleen heb nu weinig tijd om models te maken maar ben wel aan het ontwerpen.

BTW heb ik nog een lot bijna af maar die heb ik nog niet gepost (plus ook nog een brug)

Waarom start je dan in gods naam een TC? doop! :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1253259

Ik heb niet gezegd dat ik een TC start. Ik start een mod, en als het te groot is maak ik er wel een tc van.

Maar het was ook niet de eerste bedoeling om hem ingame te zetten, want die stad maak ik zoiezo, alleen ik moet kijken of het ingame kan.

Geplaatst:
comment_1253607
Ik heb niet gezegd dat ik een TC start. Ik start een mod, en als het te groot is maak ik er wel een tc van.

Maar het was ook niet de eerste bedoeling om hem ingame te zetten, want die stad maak ik zoiezo, alleen ik moet kijken of het ingame kan.

Het zal niet snel te groot worden. Je moet weten dat een TC voor Total Conversion staat, wat betekent dat je de hele San Andreas map moet vervangen, en allemaal nieuwe spawns en ingangmarkers (enex) moet maken. Dit is enorm veel werk, dus houd het maar gewoon bij een Major Conversion :)

Geplaatst:
comment_1260330
hij is niet dood.

Ik ga er zoiezo mee verder alleen heb nu weinig tijd om models te maken maar ben wel aan het ontwerpen.

BTW heb ik nog een lot bijna af maar die heb ik nog niet gepost (plus ook nog een brug)

We zijn ongeveer een week verder, heb je de lot nu wel af?

Ik denk dat hier veel mensen zijn die graag screens willen zien!

Grtz RD :cya:

@Hierboven: :schater:_O_

Bewerkt: door Revolution-Designer

Geplaatst:
comment_1266962

Om te beginnen is deze mod heel grappig gestart (mod die niet doodgaat :7 )

Je eerste post ziet er goed en veelbelovend uit, maar net zoals bij andere mods geld hier ook: 'Waar blijft in vredesnaam dat veelbelovende eiland?'

Ik heb niet gezegd dat ik een TC start. Ik start een mod, en als het te groot is maak ik er wel een tc van.

Maar het was ook niet de eerste bedoeling om hem ingame te zetten, want die stad maak ik zoiezo, alleen ik moet kijken of het ingame kan

Je start dus een leeg stukje lucht, en verspilling van energie?

Waar gaat de mod dan over, als je hetgeen wat je creeërt (het eiland/stad etc.) niet eens ingame zet? :?

Veel succes met deze, nogal vreemd opgebouwde, mod.

Apple-Mac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.