Geplaatst: 25 oktober 200816 jaren comment_1150081 Hey. Ik weer ik had vraagje, me server crasht telkens zodra ik iets toevoeg kan verschillende auto's volgens mij heb ik limit van 70 verschillende soorten gehaalt. weet iemand waar je dat kan zien hoeveel het zijn? Groetjes
Geplaatst: 25 oktober 200816 jaren comment_1150116 if(strcmp(cmd, "/chkmodels", true) == 0) { new vehicles,models[212],model,check; for(new i=0;i<MAX_VEHICLES;i++){ model=GetVehicleModel(i); for(new j=0;j<sizeof(models);j++){ if(models[j]==model){check=1;} } if(check==0){ models[vehicles]=model; vehicles++; } else{ check=0; } } if(vehicles==0){SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,"You fudged the bucket");return 1;} format(string,sizeof(string),"There are %d different vehicle models in this gamemode",vehicles); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,string); return 1; } Over de 70 = crash (voor degene die R3 hebben) Over de 50 = crash (voor degene die R2 hebben)
Geplaatst: 25 oktober 200816 jaren Auteur comment_1150299 / Over de 70 = crash (voor degene die R3 hebben) Over de 50 = crash (voor degene die R2 hebben) oke dankje. ik had er 69 en 2 toegevoegd maar bedankt
Hey.
Ik weer
ik had vraagje,
me server crasht telkens zodra ik iets toevoeg kan verschillende auto's
volgens mij heb ik limit van 70 verschillende soorten gehaalt.
weet iemand waar je dat kan zien hoeveel het zijn?
Groetjes