Jump to content
Geplaatst:
comment_117652

Ik vind FIFA 2002 sinds kort de mooiste, als vervolg op FIFA 2001 al helemaal, dat was nog echt prut. FIFA 2002 heeft veel mooiere bewegingen enz. Vandaag alweer met een prachtige afstands-volley in de kruising :D ! Als aanvulling op dit topic zal ik maar eens alle frontjes erbij zetten, dat is duidelijker.

fifa1fy.png

1525342.gif1448414.gif1266051.gif0461891D_1c.jpg

fs9_fifa96_jpg.jpg118706.jpgEC.UPC.014633148985.JPG

Zo, dat waren ze allemaal, FIFA Street staat er wel twee keer op, maar ik vond die frontjes zó van elkaar verschillen dat ik ze er allebei maar bijgezet heb.

Bewerkt: door Baffie

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Welke FIFA van de hele serie vind je het mooist (m.b.t. de tijd dat het uitkwam)? 53 leden hebben gestemd

1. 1. Welke FIFA van de hele serie vind je het mooist (m.b.t. de tijd dat het uitkwam)?

• FIFA 97
      3
    • FIFA 98
      6
    • FIFA 99
      11
    • FIFA 2000
      7
    • FIFA 2001
      7
    • FIFA 2002
      4
    • FIFA 2003
      4
    • FIFA 2004
      5
    • FIFA 2005
      21
    • FIFA Streetsoccer
      22

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_117655

Vind Fifa 99 het leukste! :lol:

Heb er nog tot 2003 meegespeeld.

Wat ik toen met Ajax in mijn team had!

Zidane, Ronaldo en Smeichel.

Schitterend spel was dat!

Tegenwoordig is het veel moelijker om die spelers in te lijven bij Fifa 2005.

Geplaatst:
comment_117760
Fifa 99, toen speelde Ronaldo volgens mij onder de naam Calcio?! Waarom weet ik eigenlijk niet

Voornaam: Ronaldo

Achternaam: Luis Nazario de Lima

Zou dus niet weten hoe ze aan Calcio komen :\

Maar verder vind ik 2004 gewoon de beste ( niet dat ik FIFA vaak speel ), aangezien je daar lekker veel clubs etc. heb.

Geplaatst:
comment_117773
Fifa 99, toen speelde Ronaldo volgens mij onder de naam Calcio?! Waarom weet ik eigenlijk niet

Voornaam: Ronaldo

Achternaam: Luis Nazario de Lima

Zou dus niet weten hoe ze aan Calcio komen :\

Maar verder vind ik 2004 gewoon de beste ( niet dat ik FIFA vaak speel ), aangezien je daar lekker veel clubs etc. heb.

was volgens mij in fifa 99 toch verstopt bij inter, staat zelfs in mijn stoffige codeboek! (bladert hem door)

Geplaatst:
comment_118593

Ik vind de hele Fifa serie echt ***

Het begon allemaal leuk hey een nieuwe voetbal game...

Maare nu zeg je hey die voetbal game van vorig jaar alleen dan met de spelers van dit jaar.. <_<

Ik vind de Fifa serie echt zo zo zo ******* nep he..

Er word naar mijn mening nooit veel verbeterd wat echt veranderd is het veld en de spelers meer niet..

Geplaatst:
comment_118861

ik had ff een vraagje, is het mogleijk dat ik fifa 97 niet meer op m'n pc kan spelen(Windows XP)?? zo ja, hoe los ik dit op of gaat dit niet meer? <_< B)

Bewerkt: door TheFreshmaker

Geplaatst:
  • Auteur
comment_119129

[offtopic]Zal waarschijnlijk niet lukken, FIFA 2000 doet het ook niet meer op mijn PC, vanaf 2001 doen ze het nog wel, moet je even DOS computer zien te krijgen, voor verdere info informeer in het computer-talking forum of gamesforum[/offtopic]

fifa 2005 is de beste :unsure:

Dat is meestal zo als er een nieuwe van een serie uitkomt, maar het ging mij erom in de poll waar je het meeste pret mee gehad hebt, én degene die je het beste vind/vond met betrekking tot

1. De tijd waarin het spel uitkomt, hoe ver de game-industrie zich toen al ontwikkeld had, wat de mogelijkheden waren.
  2. De kwaliteit en mogelijkheden van het spel tenopzichte van de vorige uitgekomen van de serie.

Snap je?

Ik ben trouwens benieuwd wanneer EA-sports ermee ophoudt, met de FIFA serie, als ze altijd door blijven gaan moet FIFA 2345 er wel helemaal volmaakt uitzien, en FIFA 2346 allervolmaakst. ;) . Het lijkt mij dat ze er wel een keer mee kappen.

Bewerkt: door Baffie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.