Geplaatst: 26 oktober 200816 jaren comment_1151389 als ik multiplayermode wil doen en ik seleteer er een is er nooit iemand online weet iemand hoe ik dat moet oplossen help me please
Geplaatst: 26 oktober 200816 jaren comment_1151401 als ik multiplayermode wil doen en ik seleteer er een is er nooit iemand online weet iemand hoe ik dat moet oplossen help me please Probeer eens met 'Quick match', waarschijnlijk doe je dan 'Custom match' .
Geplaatst: 26 oktober 200816 jaren Auteur comment_1151433 heb het geprobeerd maar er is nog steeds niemand online Bewerkt: 26 oktober 200816 jaren door wupie
Geplaatst: 26 oktober 200816 jaren comment_1151465 heb het geprobeerdmaar er is nog steeds niemand online Heb je de Private Slots niet op maximum staan? Want dan zal niemand je kamer kunnen joinen, zonder dat ze uitgenodigd worden. Bewerkt: 26 oktober 200816 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 27 oktober 200816 jaren Auteur comment_1153055 heb het geprobeerdmaar er is nog steeds niemand online Heb je de Private Slots niet op maximum staan? Want dan zal niemand je kamer kunnen joinen, zonder dat ze uitgenodigd worden. waar kan ik dat vinden
Geplaatst: 27 oktober 200816 jaren comment_1153062 heb het geprobeerdmaar er is nog steeds niemand online Heb je de Private Slots niet op maximum staan? Want dan zal niemand je kamer kunnen joinen, zonder dat ze uitgenodigd worden. waar kan ik dat vinden Als je naar Multiplayer in je GSM gaat, en dan naar Games - > Quick Match of Custom Match dan kan je na een spel te selecteren kiezen om het spel te spelen, maar daaronder zal er een optie zijn om Private Slots te gebruiken. Dit moet op Off staan.
als ik multiplayermode wil doen en ik seleteer er een is er nooit iemand online
weet iemand hoe ik dat moet oplossen
help me please