Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1151841

Directlinking is niet toegestaan in dit geval. Maar aan de rechterkant staat ergens een rood download knopje:

Zoek dat knopje op die site ;)

En San Andreas zit er wel bij ;)

@Hieronder: ik weet... :puh:

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1151848
Directlinking is niet toegestaan in dit geval. Maar aan de rechterkant staat ergens een rood download knopje:

Zoek dat knopje op die site ;)

Ik denk dat ze bedoelen directlinking naar de download. Want nu zit er nog een site tussen. :bier:

Geplaatst:
comment_1151870
maar ik moet dus GTA SA - VC & 3 allemaal geinstaleerd hebben?

Voor die download heb je alleen GTA San Andreas nodig, wanneer hij goed is geïnstalleerd (de mod) dan zal het San Andreas landschap verdwijnen en komen er Liberty City en Vice City voor in de plaats. ;)

@Hieronder: Het San Andreas landschap verdwijnt toch... :{

Bewerkt: door Basssss

Geplaatst:
comment_1151871

Nee hoor, je hoeft enkel SA geinstaleerd de hebben. De mod zal Vice City en Liberty City zelf toeveogen, en heeft dus geen bestanden van jou nodig. :)

@Hierboven: GTA United verwijderd het SA landschap geloof ik niet hoor, die blijf je gewoon houden.

Bewerkt: door Ghost_Rider

Geplaatst:
comment_1151879
maar ik moet dus GTA SA - VC & 3 allemaal geinstaleerd hebben?

nee, enkel san andreas. maar bij mijn weten verandert hij de map van san andreas in die van vice city en liberty city, en is die van san andreas dus weg ..

EDIT @ hierboven: ik heb 'm geïnstalleerd, en de sa map was weg, en je had vice city en liberty city in de plaats.

Bewerkt: door senneken

Geplaatst:
comment_1151880

Ik denk dat Bassss in de war is met de LC to SA/VC to SA mod, die wél de map vervangt. Maar in dit geval is dat níet zo :)

nee, enkel san andreas. maar bij mijn weten verandert hij de map van san andreas in die van vice city en liberty city, en is die van san andreas dus weg ..EDIT @ hierboven: ik heb 'm geïnstalleerd, en de sa map was weg, en je had vice city en liberty city in de plaats.

Wrong, althans, als ik de readme mag geloven. Inmiddels is er ook een nieuwere versie (de oude verving dacht ik óók de SA map).

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1152159
ik denk dat ik en bass het over de beta hebben :Y

daarin zaten enkel lc en VC, zonder sa.

maar in de nieuwste versie zit san andreas bij ^_^

Waar is deze te vinden?

Want ik heb volgens die link de beta gedownload.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.