Jump to content
  • Reacties 97
  • Bezichtigingen 5.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1259365

Goh, nog nooit eigenlijk deftig op dit topic gelet. Ga meedoen vanaf nu :D

Heb al even naar andere fragmenten geluisterd, en die gingen meestal toch goed ^_^

Geplaatst:
comment_1259375
Goh, nog nooit eigenlijk deftig op dit topic gelet. Ga meedoen vanaf nu :D

Heb al even naar andere fragmenten geluisterd, en die gingen meestal toch goed ^_^

Je bent helaas een beetje laat, volgens mij hebben we er nog vijf te gaan, en al 20 gehad. Alhoewel je met 5 punten nog redelijk hoog eindigt denk ik. :tu:

Geplaatst:
comment_1260138
Je bent helaas een beetje laat, volgens mij hebben we er nog vijf te gaan, en al 20 gehad. Alhoewel je met 5 punten nog redelijk hoog eindigt denk ik. :tu:

Goh ja, ik doe niet mee om te winnen hoor, gewoon de fun van het zoeken en luisteren vind ik het belangrijkste ^_^

Bewerkt: door demontventoux

Geplaatst:
comment_1268296

Fragment #21 was toch ook de intro van Tony Hawk's Pro Skater 3? Hij kwam in ieder geval wel in Guitar Hero voor. Overigens wel een makkelijke hoor.

Bewerkt: door warrock_123_321

Geplaatst:
comment_1268298
Fragment #24 was toch ook de intro van Tony Hawk's Pro Skater 3? Hij kwam in ieder geval wel in Guitar Hero voor. Overigens wel een makkelijke hoor.

Vind je? :(

Ik weet het niet :7

Geplaatst:
comment_1268308
Fragment #21 was toch ook de intro van Tony Hawk's Pro Skater 3? Hij kwam in ieder geval wel in Guitar Hero voor. Overigens wel een makkelijke hoor.

Vind je? :(

Ik weet het niet :7

Ik was ook de enigste die Tribute van Tenacious D wist. Helaas was ik te laat met inschrijven want tot nu toe ken ik er wel erg veel.

Bewerkt: door warrock_123_321

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1279897

De vorige was helemaal geen voodoo chile.

Dit is voodoo chile:

En wat de song was was Voodoo child(slight return.)

Daarnaast zijn beide nummers niet van Jimi Hendrix als solo artiest maar van hem met ziijn band,the Jimi Hendrix Experience.

Nu eis een 10 punten :puh:[/font]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.