Geplaatst: 28 oktober 200816 jaren comment_1153388 Heej forummertjes. Hoe werkt Paint.NET? Ik heb al vele malen verschillende icoontjes geprobeerd, maar het loopt altijd fataal af voor m'n signature... Dus hoe werkt het? Ik vind geen Tutorials of dergelijke... Enkel de icoontjes die in Paint voorkomen, snap ik. Owja, hoe knip je iets uit in Paint.NET? Alvast bedankt. MP. Edit: Ik maak afwisselend gebruik van Paint en Paint.NET, probleem opgelost, sorry voor dit onnodige topic!!! Edit: @ hieronder: M'n Engels is wel goed, maar niet zó goed. Bewerkt: 2 november 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 30 oktober 200816 jaren comment_1156169 Op het officele forum van de Paint.NET kun je 26 pagina's vol tutorials bewonderen.
Geplaatst: 2 november 200816 jaren Auteur comment_1159061 Ik heb een vraagje over plaatjes opslaan, ik vraag het hier, omdat het maar zonde is om hiervoor een nieuw topic te openen... Dus: Ik maak wat Signatures met Paint. Ik sla ze op als .JPG. En dan, als ik ze heb opgeslaan, en ik open ze met één of ander programma, dan zien ze er echt bagger uit. Hoe moet ik m'n plaatjes opslaan? .JPG is het al zeker niet... Bij voorbaat dank. Mvg, MegaPilot. Edit: @ hieronder: Ik zal het proberen, bedankt man!! Edit2: @ hieronder: Je kan niet geloven hoeveel beter het eruit ziet! Bedankt man! Bewerkt: 2 november 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 2 november 200816 jaren comment_1159132 Raar dat ze dan 'bagger' worden want .JPG is een van de meest gebruikte extensies voor afbeeldingen. Probeer eens .PNG.
Heej forummertjes.
Hoe werkt Paint.NET?
Ik heb al vele malen verschillende icoontjes geprobeerd, maar het loopt altijd fataal af voor m'n signature...
Dus hoe werkt het? Ik vind geen Tutorials of dergelijke...
Enkel de icoontjes die in Paint voorkomen, snap ik.
Owja, hoe knip je iets uit in Paint.NET?
Alvast bedankt.
MP.
Edit: Ik maak afwisselend gebruik van Paint en Paint.NET, probleem opgelost, sorry voor dit onnodige topic!!!
Edit: @ hieronder: M'n Engels is wel goed, maar niet zó goed.
Bewerkt: door MegaPilot