Geplaatst: 28 oktober 200816 jaren comment_1154043 Ik heb sinds vandaag een Logitech Dual Action gamepad. Heeft iemand misschien adviezen over het instellen van de knoppen?
Geplaatst: 28 oktober 200816 jaren comment_1154062 Je kunt de Controls van VCS niet kiezen hoor. Info over Logitech Dual Action Gamepad.
Geplaatst: 28 oktober 200816 jaren Auteur comment_1154145 Je kunt de Controls van VCS niet kiezen hoor.Info over Logitech Dual Action Gamepad. Met het programma Logitech Profiler kan je aan elke knop een functie toekennen. Nou vraag ik me dus af wat een handige instelling is.
Geplaatst: 28 oktober 200816 jaren comment_1154151 Met het programma Logitech Profiler kan je aan elke knop een functie toekennen. Nou vraag ik me dus af wat een handige instelling is. Ik vind het maar raar hoor. Deze besturingen zitten er standaard op, je kan ze niet veranderen. Heb je Vice City Stories niet omgewisseld met Vice City? Anyways; PS2-Besturing 1 PS2-Besturing 2 Bewerkt: 28 oktober 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 28 oktober 200816 jaren Auteur comment_1154213 Met het programma Logitech Profiler kan je aan elke knop een functie toekennen. Nou vraag ik me dus af wat een handige instelling is. Ik vind het maar raar hoor. Deze besturingen zitten er standaard op, je kan ze niet veranderen. Heb je Vice City Stories niet omgewisseld met Vice City? Anyways; PS2-Besturing 1 PS2-Besturing 2 Je hebt gelijk. Het gaat om Vice City. Sory
Geplaatst: 28 oktober 200816 jaren comment_1154218 Je hebt gelijk. Het gaat om Vice City. Sory Ik wist het! Geeft niks hoor. ASPHALT, zou je deze willen verplaatsen? >>> Door ASPHALT: Dat spreekt vanzelf, mijn beste MegaFlilot. <<< Ik denk dat je net als in SA je Controls op "Joystick" kunt zetten.
Ik heb sinds vandaag een Logitech Dual Action gamepad. Heeft iemand misschien adviezen over het instellen van de knoppen?