Geplaatst: 29 oktober 200816 jaren comment_1154836 de laatste tijd als ik ongeveer 15 min. san andreas speel, loop het spel vast ik speel het op de ps2. ik cheat. ik heb al wat geheugen van andere spelletjes verwijderd, omdat die misschien te vol zat! bedankt.
Geplaatst: 29 oktober 200816 jaren comment_1154851 Raar. Heb je krasjes op je disc? Veeg 'm eens mooi met een doekje. Drupje water erop, en dan uitwrijven. Zorg dat hij niet meer vochtig is als je'm weer in je Console steekt. Is het enkel bij San Andreas of loopt je PS2 ook vast bij andere spelletjes? Aan de Cheats kan het niet liggen hoor. Ik heb nog nooit gehoord van een Bug die ervoor zorgt dat je SA vastloopt. Natuurlijk mogen we deze mogelijkheid niet uitsluiten. Edit: Edit je bericht als hij weer werkt(of juist niet). Bewerkt: 29 oktober 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 29 oktober 200816 jaren Auteur comment_1154855 Raar. Heb je krasjes op je disc? Veeg 'm eens mooi met een doekje. Drupje water erop, en dan uitwrijven. Zorg dat hij niet meer vochtig is als je'm weer in je Console steekt.Is het enkel bij San Andreas of loopt je PS2 ook vast bij andere spelletjes? Aan de Cheats kan het niet liggen hoor. Ik heb nog nooit gehoord van een Bug die ervoor zorgt dat je SA vastloopt. Natuurlijk mogen we deze mogelijkheid niet uitsluiten. alleen san andreas loopt vast, maar bedankt en ik zal de disc wel schoonmaken, misschien helpt dat. ik ga zo gta spelen, dus ik test het gelijk doei
de laatste tijd als ik ongeveer 15 min. san andreas speel, loop het spel vast
ik speel het op de ps2. ik cheat.
ik heb al wat geheugen van andere spelletjes verwijderd, omdat die misschien te vol zat!
bedankt.