October 29, 200817 yr Leden Jaja, Groot-Duimpje heeft een nieuwe Sig, Hij wilt wel eens weten wat jullie hiervan vinden, tevens wil ik erbij vermelden dat hij is gemaakt door Hiddos.Succes mensen .. ________________________________________________________________ Edited October 29, 200817 yr by Groot-Duimpje
October 29, 200817 yr nice...als je die 30 meter naar hiddos loopt (want zover woont hij bij jouw vandaan ) zeg maar dat hij het goed kan...niet te druk, mooi simpel
October 30, 200817 yr als je die 30 meter naar hiddos loopt (want zover woont hij bij jouw vandaan ) zeg maar dat hij het goed kan...niet te druk, mooi simpel Zal ik doen Gedaan
October 30, 200817 yr Simpel maar strak Op zich is de sig wel leuk in elkaar geknutseld. Mooie compositie.... Wat ik alleen weg jammer aan deze sig vind, is dat hij van erg lage kwaliteit is. De tekst is ook wel in orde. Hij is zeker mooi om als signature te dragen. Eigenlijk heb ik er niet zo heel veel over te zeggen.
Leden
Jaja, Groot-Duimpje heeft een nieuwe Sig, Hij wilt wel eens weten wat jullie hiervan vinden, tevens wil ik erbij vermelden dat hij is gemaakt door
Hiddos.Succes mensen ..