Geplaatst: 3 april 200520 jaren comment_118271 Die basejump in LS is écht super! Ik weet dat er nog 1 is (pointy tower ofzo?) Is er nog meer van dit soort ongein en is dit ook op een plattegrondje te plaatsen? (WebMaster(s)? B) )
Geplaatst: 9 april 200520 jaren comment_120860 klopt je kan inderdaad uitspringen maar je moet wel je vliegbrevet halen :lol:
Geplaatst: 9 april 200520 jaren comment_120899 klopt je kan inderdaad uitspringen maar je moet wel je vliegbrevet halen :lol: dus als ik het goed begrijp: als je de vliegschool uithebt, en je springt uit een vliegtuig, dan krijg je automatisch een parachute?
Geplaatst: 9 april 200520 jaren Auteur comment_120953 Op de brug moek es ff kijken, lijkt me wel wat. (nu pas? Ja, druk druk druk) Maar zijn er genoeg 'dingen' om het op een mapje te zetten? Of staat die er intussen al?
Geplaatst: 9 april 200520 jaren comment_121018 En er is wel een cheat voor parachute. staat op de cheatpagina en bij mij is het zo als ik in een vliegtuig hoog genoeg vlieg en ik spring eruit krijg ik automatisch een parachute dussss dat is ook best handig Ik vlieg gewoon met de Jetpack op heel hoge gebouwen en dan doe ik de Parachute Cheat en dan spring ik eraf is veel leuker
Geplaatst: 9 april 200520 jaren comment_121053 maar met vliegtuigen kun je hoger komen en op welke plaats je maar wilt B)
Geplaatst: 9 april 200520 jaren comment_121055 maar met vliegtuigen kun je hoger komen en op welke plaats je maar wilt B) Ja kan ook
Die basejump in LS is écht super!
Ik weet dat er nog 1 is (pointy tower ofzo?)
Is er nog meer van dit soort ongein en is dit ook op een plattegrondje te plaatsen?
(WebMaster(s)? B) )