October 30, 200817 yr Wat vinden jullie een betere naam - [NL]Samp Community - Dutch Gamers Community
October 30, 200817 yr Misschien een combinatie van die 2: Dutch Samp Community Maar... zijn er geen Belgen betrokken bij dit project?
October 30, 200817 yr Ik stem anders, vind dat idee van Sandra geen slecht idee. 2e is sowieso bagger.
October 30, 200817 yr Author Volgens mij geen belgen nee. Die van Sandra is ook een goed idee.. PLAATS EEN >>3<< ACHTER JE BERICHT ALS JE VOOR DIE VAN Sandra STEMT!
October 30, 200817 yr Volgens mij geen belgen nee. Die van Sandra is ook een goed idee..PLAATS EEN >>3<< ACHTER JE BERICHT ALS JE VOOR DIE VAN Sandra STEMT! Pas gewoon je poll aan. Ik zou [NL] Samp Server doen.
October 30, 200817 yr Misschien een combinatie van die 2:Dutch Samp Community Maar... zijn er geen Belgen betrokken bij dit project? Jazeker En toch heb ik stiekem op Dutch Gamers Community geklikt Maar Dutch SA:MP community klinkt veel beter.
October 31, 200817 yr [NL] Dutch SA:MP community [24/7] of [NL] Dutch SA:MP community [EN] ([EN] = Engels) of [NL] Dutch SA:MP community [bE] ([bE] = België)
October 31, 200817 yr Author Volgens mij geen belgen nee. Die van Sandra is ook een goed idee..PLAATS EEN >>3<< ACHTER JE BERICHT ALS JE VOOR DIE VAN Sandra STEMT! Pas gewoon je poll aan. Ik zou [NL] Samp Server doen. Pol is volgens mij niet aan te passen. Net zo als je topic naam...
Wat vinden jullie een betere naam
- [NL]Samp Community
- Dutch Gamers Community