Jump to content
  • Reacties 66
  • Bezichtigingen 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_118595

Ik vind de screens er nogal lelijk uitzien... :blink:

Maare gelukkig weet ik beter aangezien ik COD de beste WWII shooter vind van dit moment ook de uitbreiding was een geheel nieuwe game voor mijn gevoel, als er bij MOH een uitbreiding verschijnt krijg je een paar nieuwe missie (joepie.. <_< ) maare bij COD hadden ze zelfs de uitbreiding tot een geweldig spel gemaakt en duz zal COD2 nog wel beter zijn.. :D B)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_118602
Ik vind de screens er nogal lelijk uitzien... :blink:

Maare gelukkig weet ik beter aangezien ik COD de beste WWII shooter vind van dit moment ook de uitbreiding was een geheel nieuwe game voor mijn gevoel, als er bij MOH een uitbreiding verschijnt krijg je een paar nieuwe missie (joepie.. <_< ) maare bij COD hadden ze zelfs de uitbreiding tot een geweldig spel gemaakt en duz zal COD2 nog wel beter zijn.. :D B)

Komt vast door de engine en realisme. Heb ook bijde Games ( COD en United Offensive ), prachtig... Maar waar is de realisme in CoD tot nu toe ?

Een beetje rushen is het doel van CallofDuty, waar zijn de tactics ( hoe je dat ook zegt ) !? Waar is het gevoel dat je echt in WWII zit.

In CoD kreeg ik dat gevoel alleen maar in Stalingrad ( eerste missie ) en Red Square aangezien dat missies zijn met een verhaal, verleden.

Maar CoD2 word gegarandeerd een top-game.

Geplaatst:
comment_119719

Ik vind CAll of Duty zeker een top game.

Ik heb COD Finest hour op de Xbox en het is een prachtig spel.

Want in WO II ging je ook niet in je eentje de nazie's verslaan.

En de special effects waneer er vlak bij je een bom ontploft is ook

zeer realistisch gemaakt.

Als je het mij vraagt is het best een goed game.

Geplaatst:
comment_119796

Het gaat er toch nie om wie er eerder was..?! :blink: Anders was de naam van het topic wel geweest ''Moh was eerder dan COD''

Ik vind COD veel realistischer op meerdere fronten en zoals je al zei Moh lekker in je eentje je denkt toch nie dat het WWII ieder voor zich was he.. ;) :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.