Jump to content
Geplaatst:
comment_1155774

Hi, ik ben Steelz, en ik heb al zo veel vragen topics gemaakt, dat ik mijn eigen vragen topic heb gekregen!

Hier kan ik al mijn vragen in stoppen, en ik hoop dat dit als voor mij, en voor anderen, een hele informatieve

en helpende topic wordt!

Mijn eerste vraag: Ik heb al 2 dagen zo een dildo in mijn inventory, plus een nachtkijker,

maar hoe kom ik daar nou van af?

En kun je moters tunen?

alvast bedankt.

Bewerkt: door Steelz

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1156249
Trouwens, ik start die carspawner als administrator op in vista, en dan start ik gta op

en dan ga ik terug naar carspawner, en inject ik gta san andreas. en dan staat er ''injected'' of zo in het groen.. En dan ga ik terug naar gta, maar dan crasht hij?

Als je de carspawner met administrator rechten opstart moet je dit ook met GTA:SA doen. :7[meer informatie]
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1156254
Als je de carspawner met administrator rechten opstart moet je dit ook met GTA:SA doen. :7[meer informatie]
Dat heb ik ook gedaan, san andreas staat er bij mij standaard op als ''opstarten als administrator''

maar toch crasht hij :(

Geplaatst:
comment_1156311
Wil je van een Dildo af, geef 'm dan aan je vriendin tijdens een date. ^_^

Wil je'm aan je vriendin geven, selecteer de Dildo en:

PC: [Tab]

PS2:

Xbox:

Of je vriendin er blij mee is, hangt er van af, maar daar gaat het nu niet om.

Ik probeerde die dildo te geven aan mijn vriendin, maar toen sloeg ik haar met die dildo

en werd ze boos :@

Whahahahaha :schater: ik had even het idee dat megapilot het over het echte leven had.. en toen ik dit bericht las moest ik even weer opnieuw op me bureau stoel klimmen :Y:schater: :schater: :schater:

Bewerkt: door Sa_bullldog

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1156396

oja, voor meer informatie @ de carspawner crasht vraag

Ik gebruik san andreas v1.01

Ik gebruik een no cd patch

En hoe kun je zien of ik eu heb of us?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.