October 30, 200817 yr Nee helaas niet. @Hierboven Je kan wel degelijk een uniform in MP krijgen, maar alleen tijdens cops 'n crooks. En er zijn al meerdere vragen hiervan op het forum, volgende keer raad ik je aan de zoekfunctie te gebruiken. EDIT: Trouwens, welkom op het forum. Edited October 30, 200817 yr by Uitroepteken
October 30, 200817 yr Helaas niet, ook niet in MultiPlayer. In multiplayer kan je wel een SWAT helm dragen. Maar das ook het enigste.
November 2, 200817 yr Beetje jammer.. hopelijk doen ze daar voor de pc versie iets aan Jah hopelijk wel !!
November 2, 200817 yr Je kunt wel een dokters uniform dragen. Bij de missie waarbij je de bodyguard van Pegorino moet killen in het ziekenhuis, kun je een dokterspak aantrekken om niet op te vallen (omdat hij bewaakt wordt). Edited November 2, 200817 yr by Dvt
November 2, 200817 yr Je kunt wel een dokters uniform dragen. Bij de missie waarbij je de bodyguard van Pegorino moet killen in het ziekenhuis, kun je een dokterspak aantrekken om niet op te vallen (omdat hij bewaakt wordt). Spijtig dat je daar niks speciaal mee kan.
November 2, 200817 yr ik vindt het ook jammer, wat wel in de storyline is, is een vuilnis uniform. die lijkt er wel op, myn mening.
kan ik een politie uniform hebben in gta iv??
hoop van wel..
grtzz