Geplaatst: 31 oktober 200816 jaren comment_1157353 Ik zou graag willen weten of er een mogelijkheid is om al in Algonquin te rijden zondar dat je Algonquin al hebt gehaald/vrijgespeeld en zonder politie. Bestaat hier een cheat of een of andere mogelijkheid voor ?
Geplaatst: 1 november 200816 jaren comment_1157385 Zonder politie achter je aan is dit niet mogelijk, zo om je te dwingen de missies te volgen. Je kan wel met een vrachtwagen een tijd door de afgesloten stadsdelen rijden, zo heeft Joriz daar een filmpje van gemaakt: Klik voor het filmpje
Geplaatst: 1 november 200816 jaren comment_1157387 Vergeet niet dat je ook met andere voertuigen de stad in kunt rijden. Zo kan je bijvoorbeeld ook met een motor door de barricades heen. Op dat vlak is een Enforcer veel handiger, mits je die door de barricades heen kan krijgen. Voor de rest zal je eenmaal in de stad, de wanted levels niet van je af weten te krijgen. Zo zal je er gelijk 4 krijgen en kunnen die zelfs met cheats, niet omlaag. Ik meen dat als je bijvoorbeeld 5 wanted levels hebt opgebouwd, je met de wanted level cheat naar 4 kunt. Maar ook nu zal de politie je blijven achtervolgen.
Geplaatst: 1 november 200816 jaren comment_1157446 Je kan natuurlijk wel een spelletje Multiplayer starten. Dan zullen alle gebieden vrij zijn, en kan je ze allemaal bezoeken. Je kan dan ook kiezen voor weinig, of net veel verkeer, weinig of vele voetgangers, welke tijd van de dag, ...
Geplaatst: 1 november 200816 jaren Auteur comment_1157447 Oke, dus er is geen omkomen aan je moet hem gewoon vrijspelen
Geplaatst: 1 november 200816 jaren comment_1157503 Inderdaad, maar als je een Playstation 3 hebt, kan je natuurlijk ook gewoon een savegame downloaden in dit topic.
Ik zou graag willen weten of er een mogelijkheid is om al in Algonquin te rijden zondar dat je Algonquin al hebt gehaald/vrijgespeeld en zonder politie.
Bestaat hier een cheat of een of andere mogelijkheid voor ?