Geplaatst: 1 november 200817 jaren jongens ik ken geen server meer vinden en de website doet het ook niet meer lijkt me duidelijk de mensen van sa-mp hebben weer problemen wie heeft hier ook last van
Geplaatst: 1 november 200817 jaren jongens ik ken geen server meer vinden en de website doet het ook niet meer lijkt me duidelijk de mensen van sa-mp hebben weer problemen wie heeft hier ook last van ik kan nog op de site en kan ook nog spele
Geplaatst: 1 november 200817 jaren De server van SAMP ligt er redelijk vaak uit. Dit probleem heb ik ook wel eens.
Geplaatst: 2 november 200817 jaren Er vindt nu en dan wel is een ddos aanval plaats op de server(s) van SA:MP.
Geplaatst: 2 november 200817 jaren Er vindt nu en dan wel is een ddos aanval plaats op de server(s) van SA:MP. Wow! Word de SAMP Server zovaak aangevallen? Ik dacht eigenlijk dat de server dan in onderhoud was ofzo
Geplaatst: 2 november 200817 jaren Als het voor onderhoud is dan is de server meestal niet zolang uit de lucht.
Geplaatst: 7 november 200817 jaren Al een tijd is de laatste tijd voornamelijk ene Netzeek uit argentinie, maar die kan vrij weinig meer aanrichten op de servers van SA:MP.
jongens ik ken geen server meer vinden en de website doet het ook niet meer lijkt me duidelijk de mensen van sa-mp hebben weer problemen wie heeft hier ook last van