- Reacties 43
- Bezichtigingen 1.8k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Little Jacob 15 posts
-
Kai-ShockWave 9 posts
-
Dvt 4 posts
-
Lil-Jacob 2 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Hallo,
Ik heb een vraagje: is het mogelijk om in het interieur te komen van de gevangenis? Dus daar binnen. Want, laatst kwam ik in dat hotel bij middle park in het gedeelte waar je alleen kan komen met missies via de annilihator. Ik gebruikte de cheat en plaatste hem mooi zodat ik instapte en zo door de grond heen viel en het beeld begon raar te doen waarop ik binnen spawne net na de deur waar je, zonder deze truc te gebruiken, niet doorheen kan.
- Dit probeerde ik dus ook bij de gevangenis maar is me niet gelukt, op een gegeven moment kon ik wel door de muur heen kijken en zag ik wel iets maar ik kon niet vastleggen of dat het 'interieur' was van de missie.
Ook las ik een tijd geleden in een topic dat je met een of andere multiplayer mode zo in die kerk kan bij star junction, en nog meer gebouwen. Ook zou ik hier graag wat meer over willen weten want ik heb al op party mode en free mode geprobeerd maar met party kwam ik er niet in, en bij allebij ook niet in de gevangenis. In een topic van Kaishockwave, volgens mij, kon je via free mode in een huis en dat is wel gelukt.
Ik hoop dat iemand mij iets meer kan informeren,
Little Jacob