Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Multiplayer zelfde ?

Hoi, als ik bijvoorbeeld een playstation 3 heb gekocht en mijn broertje speelt ook gta 4 maar dan op de pc. is dan het multiplayer gedeelte hetzelfde ? zoals spelen op dezelfde server. kan iemand hier graag antwoord op geven. want ik wil dit graag weten

alvast bedankt :tu:

Featured Replies

Hoi, als ik bijvoorbeeld een playstation 3 heb gekocht en mijn broertje speelt ook gta 4 maar dan op de pc. is dan het multiplayer gedeelte hetzelfde ? zoals spelen op dezelfde server. kan iemand hier graag antwoord op geven. want ik wil dit graag weten

nee jullie spelen op een andere server.

de ps3 en xbox 360 kunnen ook niet in de zelfde server...zeer onwaarschijnlijk als dat met de pc wel kan

De multiplayer voor de PC word volgens mij ook anders (uitgebreider), en net zoals de anderen voor mij al gezegd hebben, zou het inderdaad zeer onwaarschijnlijk zijn als jullie dan op dezelfde server zouden spelen :D

De multiplayer voor de PC word volgens mij ook anders (uitgebreider), en net zoals de anderen voor mij al gezegd hebben, zou het inderdaad zeer onwaarschijnlijk zijn als jullie dan op dezelfde server zouden spelen :D

je filosofie (ofzoiets) is echt super.

Edited by urkaandezee

• Author

Oke dan weet ik het even. dan speel ik gewoon de pc versie :tu:

Jullie spelen dan misschien op dezelfde internetserver, of hetzelfde IP adres, maar niet met hetzelfde netwerk (als ik me niet verdraai), juist omdat je op een andere console zit. Hij zit op een computer, jij op een Playstation. Zo is dit ook bij de Xdoos en de Pleestation :D

het is wel jammer dat je met een ps3 niet tegen een xbox360 en een pc kan spelen.

anders was het echt geweldig