Geplaatst: 2 november 200816 jaren comment_1159097 héy! als je alle missies van bernie hebt gedaan krijg je een oranje infernus[/font] mijn vraag is of die er altijd blijft staan en of die voor altijd weg is als die ontploft... Dan weet ik of ik op mijn manier moet rijden of voorzichtiger want ik wil die auto niet kwijt
Geplaatst: 8 november 200816 jaren comment_1164416 Ga met een SuperGT naar een race van Brucie, stap uit vlak voordat de race start en schiet de bestuurder van de Infernus door z'n kop. En jatten maar. Ik heb zelf al eerder in dit topic vermeldt dat als je de bestuurder in z,n kop knalt de race afgelopen zal zijn en de infernus zal op slot zitten dus je zal hem niet kunnen jatten.
Geplaatst: 10 november 200816 jaren comment_1166502 Ga met een SuperGT naar een race van Brucie, stap uit vlak voordat de race start en schiet de bestuurder van de Infernus door z'n kop. En jatten maar. Ik heb zelf al eerder in dit topic vermeldt dat als je de bestuurder in z,n kop knalt de race afgelopen zal zijn en de infernus zal op slot zitten dus je zal hem niet kunnen jatten. bij mij ging de infernus gewoon open.
héy!
als je alle missies van bernie hebt gedaan krijg je een oranje infernus[/font]
mijn vraag is of die er altijd blijft staan en of die voor altijd weg is als die ontploft...
Dan weet ik of ik op mijn manier moet rijden of voorzichtiger want ik wil die auto niet kwijt