Met GTA IV in het vooruitzicht zou ik het graag willen spelen op mijn computer, nu de systeemeisen er zijn en ik daar niet aan voldoe moet ik mijn PC upgraden. Ik hoorde dat mijn processor niet voldoet, net zoals mijn videokaart etc., ik moet dus een nieuwe processor hebben, dat heeft bij mij prioriteit. Nu vraag ik me al af of het mogelijk is om een nieuwe processor te steken. Zoja, kan iemand me een link geven(of een uitleg zelf) van hoe ik dit het beste aanpak? Zonee, kan ik dan op een andere manier GTA IV spelen. Ik plaats even mijn specificaties van mijn computer:
Computer
Fabrikant: To Be Filled By O.E.M.
Computermodel: ConRoe945PL-GLAN
Computernaam:
Systeemtype: X86 (32-bits) systeem
Moederbord
Fabrikant:
Model: ConRoe945PL-GLAN
BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
BIOS Model: Default System BIOS
Processor
Model: Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz
Kloksnelheid: 3196 MHz
Geheugen
Grootte: 1023 MB RAM
Harde schijf
Bestandstype: NTFS
Grootte: 150,85 GB
Vrije ruimte: 19,22 GB
Videokaart
Model: Radeon X1650 Series Secondary
Beeldprocessor: ATI Radeon Graphics Processor (0x71E6)
Geheugengrootte: 256 MB
Drivers: ati2dvag.dll, versie 6.14.10.6783
Beeldscherm
Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
Model: Standaardbeeldscherm
Schermresolutie: x
Kleurkwaliteit: 32-bits
Frequentie: 60 Hz
Geluidskaart
Fabrikant: Pinnacle Systems
Model: Pinnacle PCTV 310i PAL Stereo DVB-T Capture Device
Kan iemand me ook info geven over wat ik moet aanpassen en misschien een voorbeeld geven van hardware die ik dan moet aankopen. Ik heb een budget van rond de 250 euro om mijn PC up te graden, red ik het hiermee?
Ik dank jullie alvast en als er vragen zijn dat hoor ik het graag!
Hallo allemaal!
Met GTA IV in het vooruitzicht zou ik het graag willen spelen op mijn computer, nu de systeemeisen er zijn en ik daar niet aan voldoe moet ik mijn PC upgraden. Ik hoorde dat mijn processor niet voldoet, net zoals mijn videokaart etc., ik moet dus een nieuwe processor hebben, dat heeft bij mij prioriteit. Nu vraag ik me al af of het mogelijk is om een nieuwe processor te steken. Zoja, kan iemand me een link geven(of een uitleg zelf) van hoe ik dit het beste aanpak? Zonee, kan ik dan op een andere manier GTA IV spelen. Ik plaats even mijn specificaties van mijn computer:
Kan iemand me ook info geven over wat ik moet aanpassen en misschien een voorbeeld geven van hardware die ik dan moet aankopen. Ik heb een budget van rond de 250 euro om mijn PC up te graden, red ik het hiermee?
Ik dank jullie alvast en als er vragen zijn dat hoor ik het graag!
Rivel