November 2, 200817 yr Onderbaas sig: Type: Signature Stijl: Maffia / Godfather stijl Grootte: Even groot als mijn signature Afbeelding: >> Zoals hier << Tekst: links boven : Onderbaas - Nadine.Gtaaa - Rechts onder Corleones (Kijk voor lettertype en kleuren even naar mijn sig) Rand: 1px zwart Kleuren: Beetje zelfde stijl als mijn sig Render (optioneel): Extra (optioneel): Capo sig : Type: Signature Stijl: Maffia / Godfather stijl Grootte: Even groot als mijn signature Afbeelding: >> Dit plaatje << Tekst: Links boven Caporegime - rechts onder Corleones (zelfde kleuren en letters als mijn sig ) Rand: 1px zwart Kleuren: kijk naar mijn sig Render (optioneel): Extra (optioneel): Soldaat sig: Type: Signature Stijl: The godfather Grootte: Zelfde als mijn sig Afbeelding: >> Deze << Tekst: Links boven Soldaat - rechts onder Corleones (Zelfde kleuren en letters als mijn signature ) Rand: 1px zwart Kleuren: Kijk naar mijn sig Render (optioneel): Extra (optioneel): Vennoot sig : Type: Signature Stijl: The godfather Grootte: De grote van mijn sig Afbeelding: >> Deze << Tekst: Links boven Vennoot - rechts onder Corleones (let op kleuren en lettertype van mijn sig ) Rand: 1px zwart Kleuren: Kijk naar mijn sig Render (optioneel): Extra (optioneel):
November 2, 200817 yr Je zou inmiddels wel moeten weten dat bij een aanvraag het lijstje verplicht is. Stuur een volledig ingevuld lijstje op naar één van de graphics moderators (.Levi. of -Matthijs-) en de aanvraag zal heropend worden. EDIT: Lijstjes ontvangen, aanvraag heropend.
Onderbaas sig:
Type: Signature
Stijl: Maffia / Godfather stijl
Grootte: Even groot als mijn signature
Afbeelding: >> Zoals hier <<
Tekst: links boven : Onderbaas - Nadine.Gtaaa - Rechts onder Corleones (Kijk voor lettertype en kleuren even naar mijn sig)
Rand: 1px zwart
Kleuren: Beetje zelfde stijl als mijn sig
Render (optioneel):
Extra (optioneel):
Capo sig :
Stijl: Maffia / Godfather stijl
Grootte: Even groot als mijn signature
Afbeelding: >> Dit plaatje <<
Tekst: Links boven Caporegime - rechts onder Corleones (zelfde kleuren en letters als mijn sig )
Kleuren: kijk naar mijn sig
Render (optioneel):
Extra (optioneel):
Soldaat sig:
Stijl: The godfather
Grootte: Zelfde als mijn sig
Afbeelding: >> Deze <<
Tekst: Links boven Soldaat - rechts onder Corleones (Zelfde kleuren en letters als mijn signature )
Kleuren: Kijk naar mijn sig
Render (optioneel):
Extra (optioneel):
Vennoot sig :
Stijl: The godfather
Grootte: De grote van mijn sig
Afbeelding: >> Deze <<
Tekst: Links boven Vennoot - rechts onder Corleones (let op kleuren en lettertype van mijn sig )
Kleuren: Kijk naar mijn sig
Render (optioneel):
Extra (optioneel):