Jump to content
  • Reacties 318
  • Bezichtigingen 51.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_125508
mag ik dan ff een link waar ik de juiste versie kan downloaden, want met deze kan ik egt geen 3ds files imorteren :(

wat voor 3ds file wil je precies importeren en waar heb je hem vandaan ?,

bij mij werkt het soms ook niet als ik een file wil importen...

Geplaatst:
comment_127200

heey mensen......

ik was bezig met een ramp te maken helaas kan ik ff geen screen plaatsen

het is een hele goede tut ik leerde er heel veel van thanks B) :D

maar een probleem....

ik weer niet hoe je die ramp in vc zet of hoe je het kan bewerken in zmodeler

greetings Justin

Geplaatst:
comment_127210

zo bedoel ik dat niet dat heb ik al een keer gelezen daar heb ik ook wat van geleerd...

maar nu met een bestand van sketchup 4.0 en dan in de vc map zetten alvast bedankt

greetings justin B)

Geplaatst:
comment_127211
zo bedoel ik dat niet dat heb ik al een keer gelezen daar heb ik ook wat van geleerd...

maar nu met een bestand van sketchup 4.0 en dan in de vc map zetten alvast bedankt

greetings justin B)

wat jij wit is een bestand van sketchup in VC zetten ?, dan zul je hem eeerst moeten exporteren in een "3dsmax" bestand die dan in Z-modeller zetten en dan zul je toch echt zelf moeten kijken in de tutorials, kik anders naar het tutorialdirect topic in het GTI forum ;)

Geplaatst:
comment_127280

Heel mooi...Ik zou hem echter wel 1x "smooth" maken in 3ds max..Want hij is nu nog erg vierkant. (maar dat is ook wel te begrijpen als je iets in sketchup maakt.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.