Geplaatst: 5 april 200520 jaren comment_118875 ik heb iets raars ondekt er ligt een wereldkaart in de boot bij easter bay naast die grote brug maar dat is niet zo raar , het rare is dat dat in het spel de wereld niet bestaat :lol: ik weet niet of dat een easter egg is ?! Bewerkt: 5 april 200520 jaren door azert
Geplaatst: 7 april 200520 jaren comment_120206 offtopic:nee niet gezien ik kijk wel eens discoverry B) ontopic:maar daar liggen wel een stuk of 8 van die kaarten konden ze niks beter bedenken ofzo <_<
Geplaatst: 7 mei 200520 jaren comment_135614 sorry dat ik dit topic weer helemaal naar boven haal, maar ik las laatst dit in de "Liberty Tree" en dit is toch wel hét bewijs, dat Rockstar doet alsof de GTA-steden wél in de echte wereld liggen. Liberty City is een "bestaande stad" in de Verenigde Staten
Geplaatst: 7 mei 200520 jaren comment_135845 sorry dat ik dit topic weer helemaal naar boven haal, maar ik las laatst dit in de "Liberty Tree" en dit is toch wel hét bewijs, dat Rockstar doet alsof de GTA-steden wél in de echte wereld liggen.Liberty City is een "bestaande stad" in de Verenigde Staten Liberty City is New York
ik heb iets raars ondekt
er ligt een wereldkaart in de boot bij easter bay
naast die grote brug
maar dat is niet zo raar ,
het rare is dat dat in het spel de wereld niet bestaat :lol:
ik weet niet of dat een easter egg is ?!
Bewerkt: door azert