Jump to content
Geplaatst:
comment_118878

Wat vinden jullie er nou van?

Er zijn veel beefs, vooral in Nederland, maar ook in de VS.

Voor de gasten die 't niet weten, 50 vs. Fat Joe en Jadakiss.

Maar in Nederland is het veel interessanter.

Negative begon tegen Lange Frans en Baas B, maar ging daarin ook tegen THC

THC ging tegen Lexxxus, en ook maar ff Nega.

Lexxxus en Royalty Family gingen toen tegen THC.

Nega weer naar THC, dus THC zal ook wel weer komen

Maar als je goed luistert, dan disst Nega op het einde van 'Dacht je nou echt' ook Yukkie B nog.

En Yukkie B is er nu ook weer met een Diss, tegen Nega

Nieuwe beef Negativ vs Yukkie B

maandag 4 april 2005

Negativ, de ongekroonde koning van de Nederlandse beef, heeft er weer een nieuwe beef bij. Hoewel deze niet helemaal nieuw is want in 2004 hadden Nega en Yukkie B het ook al met elkaar aan de stok. Yukkie B dropte toen, nadat Nega achter zijn rug om over hem geluld zou hebben, een disstrack genaamd 'Mien Dobbelsteen'. Nega dropte niet veel later een antwoord maar daarna werd het stil. Er is nu weer nieuws te melden uit het Yukkie B-kamp. Yukkie heeft namelijk een disstrack tegen Negativ opgenomen genaamd 'Slikke Die Hap'. Volgens Yukkie heeft dit niks te maken met het antwoord wat Nega in 2004 opnam maar is dit een geheel nieuwe beef. "Nega heeft weer praatjes over mij in één van zijn disses tegen THC en actie brengt reactie teweeg. Dit heeft niks te maken met zijn diss toentertijd want anders zou ik mijn teksten wel relateren aan zijn lyrics van toen. Laat dat duidelijk zijn," aldus Yukkie B. Overigens is Yukkie wel blij met het feit dat de Nederlandse hiphopscene zo opbloeit. "Ik wens iedereen die zijn bijdrage aan de Nederlandse hiphopscene veel respect. Ik heb echt geen problemen met die cat hoor maar hij moet gewoon niet zo respectloos zijn."

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 5.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_124306

de kant van 50cent:G-Unit,eminem en daardoor D12.dr.dre en the game allemaal super goed.

de kant van ja rule:ashanti (niet dat ze er iets mee heeft te maken)fat joe,jaddakiss en r.kelly allemaal stuk voor stuk slegt en voorral fat joe hij mag wel eens afvallen :lol:

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz

Geplaatst:
comment_124333
de kant van 50cent:G-Unit,eminem en daardoor D12.dr.dre en the game allemaal super goed.

de kant van ja rule:ashanti (niet dat ze er iets mee heeft te maken)fat joe,jaddakiss en r.kelly allemaal stuk voor stuk slegt en voorral fat joe hij mag wel eens afvallen :lol:

Dan heet ie Skinny Joe.. :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_128711
de kant van 50cent:G-Unit,eminem en daardoor D12.dr.dre en the game  allemaal super goed.

Dit klopt trouwens niet hoor.

Zowiezo staat The Game niet aan 50 z'n kant.

En Dre twijfelt, en als Dre voor Game kiest, kiest Em ook voor Game.

OMG maare dan zou het zo zijn dat Shady en G-unit beef krijgen..? :blink: :(

Niet dan..? :unsure:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.