Jump to content
Geplaatst:
comment_1160262

wat is een register? bekijk DIT onderwerp maar even voor wat meer info want dan weet je gelijk waarvoor ik het nodig heb

Bewerkt: door gta fan1

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1160335

Op zich hoef je daar geen nieuw topic voor aan te maken hoor. :7

Het Windows register is een speciaal register op jouw computer waarin Windows en andere programma's allerlei dingen kunnen bewaren; voornamelijk bepaalde voorkeuren en instellingen. Met een programma genaamd 'regedit' (dit zit standaard al op je computer) kun je zelf dingen veranderen in dit register. Het kan echter leiden tot een instabiel systeem, dus je moet zeker weten wat je aan het doen bent voor je in het register gaat rotzooien.

In jouw geval moet je uitvinden in welke sleutel de gegevens staan voor geïnstalleerde software. Ik heb hem zelf regelmatig gebruikt, maar ik weet hem niet uit mijn hoofd, dus die zou je even terug moeten zoeken op internet. Om het register te gebruiken doe je het volgende:

Start > Uitvoeren > Typ 'regedit' > Enter

Nu zoek je naar de sleutel die je hebben moet en verander je bepaalde gegevens, of in dit geval: verwijderd je de sleutel met de naam van de software.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.