Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_119008

Hij moet wel een .col hebben gemaakt anders crasht het spel.

Heb je niet toevallig in de colmaker: "create LOD object" aangevinkt?

Heb je in de colmaker wel gespiegeld over de X-as?

Was je object wel te zien in de coleditor?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_119100
Hij moet wel een .col hebben gemaakt anders crasht het spel.

Heb je niet toevallig in de colmaker: "create LOD object" aangevinkt?

Heb je in de colmaker wel gespiegeld over de X-as?

Was je object wel te zien in de coleditor?

1. ik weet bijna zeker van neit

2. weet ik zeker van wel

3. heb ik niet gebruikt... hoefte van braldley1990 niet...

Geplaatst:
comment_119323

heej, ik wil eigenlijk precies het tegenovergestelde, ik wil wel door mn object heen. ik ben namelijk aant proberen water te maken.maar dan moet je dus eigenlijk alleen in de collmaken dat LOD maken aan te vinken?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_119335
Weet ik...dit is ook een overbodige stap...Maar ik zou de coleditor toch maar raadplegen om te kijken of de colmaker goed z'n werk heeft gedaan.

oke ik zal ff kijken...

moet ik hem eerst ff downloaden

Geplaatst:
comment_119682

*timothees*

de colleditor doet het niet op GTAGAMES, dus raad ik je aan even op google te zoeken... of ik stuur je hem per msn.

*fa_leuk_en_lollig*

leuk wat je aan het proberen bent ;) , het is heel simpel..., als je het object in moomapper zet kom je een stap tegen dat je "300" inmoet tikken. als je hier meer intikt dan ga je er doorheen.

dus als je 1900 intikt ga je er dwars doorheen.

heb je wel een collision file aan gemaakt?

ik ken er niet veel van maar ik dacht dat collision het gene was dat je in het spel "voelt"

zonder coll cracht het spel, dus dat is zeker geen oplossing.

een LOD-object is om een bepaaldt object al vanaf veraf te kunnen zien, dat heeft dus niks te maken met erdoorheen kunnen of niet...,

p.s als je het toch wilt proberen :puh: , bij een Lod object is de kwaliteit texture slechter als bij de gewone object...

dit komt omdat een Lod-object er aleen is om vanaf verweg tegen het object aan te kijken...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_119685
*timothees*

de colleditor doet het niet op GTAGAMES, dus raad ik je aan even op google te zoeken... of ik stuur je hem per msn.

*fa_leuk_en_lollig*

leuk wat je aan het proberen bent ;) , het is heel simpel..., als je het object in moomapper zet kom je een stap tegen dat je "300" inmoet tikken. als je hier meer intikt dan ga je er doorheen.

dus als je 1900 intikt ga je er dwars doorheen.

heb je wel een collision file aan gemaakt?

ik ken er niet veel van maar ik dacht dat collision het gene was dat je in het spel "voelt"

zonder coll cracht het spel, dus dat is zeker geen oplossing.

een LOD-object is om een bepaaldt object al vanaf veraf te kunnen zien, dat heeft dus niks te maken met erdoorheen kunnen of niet...,

p.s als je het toch wilt proberen :puh: , bij een Lod object is de kwaliteit texture slechter als bij de gewone object...

dit komt omdat een Lod-object er aleen is om vanaf verweg tegen het object aan te kijken...

oke dan spreek ik je wel op msn...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.