Geplaatst: 4 november 200816 jaren comment_1161756 Hallo, ik heb een forum op IPBfree maar ik weet niet of het mogelijk is om een 'Reden van Bewerking: ...' lijntje bij een geedite post moet zetten. Hoe doe ik dit? BVD Zamg0d1
Geplaatst: 5 november 200816 jaren comment_1162102 Hoe krijg ik zo database dan? Die zal je ook bij je host moeten kunnen krijgen. Voor hostingbedrijven kan je op Google zoeken, er zijn er meer dan genoeg waarbij je PHP en MySQL hebt. En als het niet meer de veiligste is, Kan ik er dan niet een firewall inzetten ofzo? Een firewall? Nee, IPB ondersteunt de versie niet meer, dus gaten werden door de fans van IPB1.3 gedicht. Het is echter zo verouderd, dat die hele community zo goed als dood is. Tenzij je dus zelf veel verstand van PHP hebt, zal het je niet lukken om je versie beter te beveiligen. Er bestaat wel een patch (op ibforen.de dacht ik) voor meer veiligheid, maar dat is het dan ook.
Geplaatst: 5 november 200816 jaren Auteur comment_1162294 Hoe krijg ik zo database dan? Die zal je ook bij je host moeten kunnen krijgen. Voor hostingbedrijven kan je op Google zoeken, er zijn er meer dan genoeg waarbij je PHP en MySQL hebt. En als het niet meer de veiligste is, Kan ik er dan niet een firewall inzetten ofzo? Een firewall? Nee, IPB ondersteunt de versie niet meer, dus gaten werden door de fans van IPB1.3 gedicht. Het is echter zo verouderd, dat die hele community zo goed als dood is. Tenzij je dus zelf veel verstand van PHP hebt, zal het je niet lukken om je versie beter te beveiligen. Er bestaat wel een patch (op ibforen.de dacht ik) voor meer veiligheid, maar dat is het dan ook. Oh ok. Bedankt voor de info. Waar kan ik IPB1.x verkrijgen(gratis en legaal)?
Hallo,
ik heb een forum op IPBfree maar ik weet niet of het mogelijk is om een 'Reden van Bewerking: ...' lijntje bij een geedite post moet zetten. Hoe doe ik dit?
BVD Zamg0d1