Controller Set-Up, het lukt me niet.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Heej forummertjes.
Ik heb net SA geïnstalleerd. Allemaal vlotjes verlopen. Maar het probleem zit 'm bij m'n Controller. Ik kan 'm niet goed afstellen. M'n Linker Analoge Stick reageert niet normaal, nochtans, bij andere spelletjes doet hij het wel normaal. Ik heb geprobeerd 'm af te stellen, maar als ik probeer om m'n Analoge Stick af te stellen voor 1 of andere actie, dan verschijnt er niet bijvoorbeeld: LAS(Linker Analoge Stick). Aangezien ik alles al geprobeerd heb, heb ik de volgende vraag:
Kan iemand me z'n gta_set bestandje geven waarbij de Controls net hetzelfde zijn als bij de PS2?
Bij voorbaat dank!
Mvg,
MegaPilot.
Edit: Ik heb problemen met m'n Carspawner.
Ik gebruik deze Carspawner.
Zou je me kunnen vermelden hoe ik 'm ingame zet en waar ik 'm moet plaatsen?
In 'Lokaal Station C=>Rockstar Games=>Gta: San Andreas' is het niet. En in de 'gta3img.' is het ook niet, want dat kan ik niet openen.
En welke knoppen moet ik gebruiken om in een lijst van voertuigen te kiezen?
Ik krijg steeds dezelfde foutmelding als hier, maar bij mij heeft de oplossing van Typhoon geen nut.
Ik heb Google en de zoekfunctie gebruikt, maar nergens staat er iets wat me kan helpen.
Overige info: Er zitgeen ReadMe bij, en ik heb V2; maar dat kan er niks mee te maken hebben.
Alvast bedankt.
Edit 2: User Track Player werkt niet bij mij. Ik doe precies wat er op Wikigta gezegd word, maar het zijn enkel maar radiocommercials die ik hoor.
Bewerkt: door MegaPilot