Ik heb sanandreas voor op mijn computer (niet gedownload). En ik zach op youtube dat er een mod is zodat alle graphics in Sanandreas verbeteren. Dan krijg je bijvoorbeeld mooiere auto's. Nau heb ik helemaal geen verstand van hoe je een mod in een spel zet maar ik wil dit wel heel graag. Ook las ik iets over dat een mod ervoor kan zorgen dat je het spel niet meer kan saven.
Zou iemand van jullie mij alsjebliefd willen helpen en stap voor stap uitlegen hoe ik het moet doen? Of als je een goede site in het nederlands weet deze tegen mij kunnen zeggen? Alvast onwijs bedankt, want het lijkt me heel vet!
hallo best mensen,
Ik heb sanandreas voor op mijn computer (niet gedownload). En ik zach op youtube dat er een mod is zodat alle graphics in Sanandreas verbeteren. Dan krijg je bijvoorbeeld mooiere auto's. Nau heb ik helemaal geen verstand van hoe je een mod in een spel zet maar ik wil dit wel heel graag. Ook las ik iets over dat een mod ervoor kan zorgen dat je het spel niet meer kan saven.
Zou iemand van jullie mij alsjebliefd willen helpen en stap voor stap uitlegen hoe ik het moet doen?
Of als je een goede site in het nederlands weet deze tegen mij kunnen zeggen? Alvast onwijs bedankt, want het lijkt me heel vet! 
Groetjes Jelle Wester