Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SA ziet er lelijk uit.

hallo ik heb een probleempje, mijn sa ziet er best *** uit. ik heb andere screenshot gezien (hier een voorbeeld). De wagen zien er netjes uit maar als ik in mijn spel ga ziet het er anders uit, en zie ik betje allemaal van die langere streepjes bewegen, en op filmpjes is het niet zo veel maar een klein beetje. Het licht niet aan me videokaart ofzoiets (nvidia 9500) maar heeft iemand een idee hoe ik het netzo mooi kan laten zien als op die screenshot?

Mathijs.

Featured Replies

hallo ik heb een probleempje, mijn sa ziet er best *** uit. ik heb andere screenshot gezien (hier een voorbeeld). De wagen zien er netjes uit maar als ik in mijn spel ga ziet het er anders uit, en zie ik betje allemaal van die langere streepjes bewegen, en op filmpjes is het niet zo veel maar een klein beetje. Het licht niet aan me videokaart ofzoiets (nvidia 9500) maar heeft iemand een idee hoe ik het netzo mooi kan laten zien als op die screenshot?

Mathijs.

Misschien iets teveel Gta iv gespeeld ofzo
  • Author

ik heb geen GTA IV lol.

maar op dat plaatje hoe kan ik dat zo mooi krijgen heb je een idee?

probeer je videokaart eens te updaten...en kijk of de instellingen van gta sa misscien hoger kunnen

Maak eens een screenshot, misschien heb je wel artefacts

• Author

poopfi0.png

w800.png

hier is de screenshot, op deze zie je het niet zo goed, maar de achterste auto die me op de screen voor bij rijd zie je het aan de voorkant maar dan heb ik het echt overal, en ik wil het netter hebben. netzo als op die afbeelding in m'n eerste post, en de zwarte strepen op de autos zijn net stippel lijnen en niet aan elkaar..

EDIT: je zit nu op de screenshot 80%, maar als je erop klikt is het hoe ik de screen nam, maar op de 80% is het precies het zeflde als in game ....

zet der resolutie gelijk aan de resolutie van je scherm?

Ik denk dat het komt omdat op die screen de auto gemod is, het dus een andere auto wat erin gezet is. Die zien er meestal ook anders uit, daarom zie je ook een verschil. Ook kun je proberen bij Display Options alles on en op high te zetten, mits je computer dit aankan. ;)

• Author

ik heb het nu wat moier moest me revolutie alleen verzetten :)