Geplaatst: 26 mei 200421 jaren comment_7893 hej ik hep op zo'n checklist gezien dat er ook een test track missie is? wie weet waar?
Geplaatst: 26 mei 200421 jaren comment_7902 Test Track Missie? Ooow ja. Dat is op het eerste eiland boven op de parkeergarage. Vlakbij Pole Position! Dan moet je in zo'n Stallion stappen en dan moet je een parcours afleggen.
Geplaatst: 26 mei 200421 jaren comment_7907 Volgens mij zeg je het verkeerd Cortez! Ik denk dat jij bedoelde Cone Crazy! Test Track ligt helemaal bovenaan in Downtown! Met gras en zand! Dan moet je maar ff een rondje rijden!
Geplaatst: 26 mei 200421 jaren comment_7941 Dat is met die motor en die Landstalker, 8 Ball. Ga maar eens naar die parkeergarage op het eerste eiland.
Geplaatst: 27 mei 200421 jaren comment_7954 Dat is met die motor en die Landstalker.Ga maar eens naar die parkeergarage op het eerste eiland. Ja, die Landstalker missie heet test track! Heb hem pas gedaan omdat ik Vice City nu zonder Cheats uitspeel!
Geplaatst: 28 mei 200421 jaren comment_8026 Dat is met die motor en die Landstalker.Ga maar eens naar die parkeergarage op het eerste eiland. Ja, die Landstalker missie heet test track! Heb hem pas gedaan omdat ik Vice City nu zonder Cheats uitspeel! Dan zijn er meerdere Test Tracks.
Geplaatst: 28 mei 200421 jaren comment_8036 Dat is met die motor en die Landstalker.Ga maar eens naar die parkeergarage op het eerste eiland. Ja, die Landstalker missie heet test track! Heb hem pas gedaan omdat ik Vice City nu zonder Cheats uitspeel! Dan zijn er meerdere Test Tracks. Zoals welke? Cone Crazy ook? :rolleyes: Snap het hele verhaal niet zo goed!
Geplaatst: 28 mei 200421 jaren comment_8039 Ja. Dat is ook een test track. Zelfde geld voor Vice Point Sparrow.
Geplaatst: 28 mei 200421 jaren comment_8058 Ja. Dat is ook een test track. Zelfde geld voor Vice Point Sparrow. Ooohh, die voertuig missies worden zo genoemd! Oke! :lol:
Geplaatst: 4 juni 200421 jaren comment_8679 Nee, Test Track is gewoon één van de races. De andere races hebben allemaal een eigen naam, zoals Cone Crazy.
Geplaatst: 4 juni 200421 jaren comment_8724 Volgens mij heten die dingen niet Test Track, alleen die ene heet zo. Weet je wat, ik zoek het gelijk op
Geplaatst: 4 juni 200421 jaren comment_8739 Volgens mij heten die dingen niet Test Track, alleen die ene heet zo. Weet je wat, ik zoek het gelijk op Het zijn test tracks, maar een van de test tracks heet ook test track! Vond hem trouwens erg lastig, die jeep viel zo snel om!
Geplaatst: 5 juni 200420 jaren Auteur comment_8782 ik ben er al achter. die met de auto heet test track en die met de moter (in tegenovergestelde richting) heet Trialby dirt. je moet ze allebij halen om VC uit te spelen.
Geplaatst: 5 juni 200420 jaren comment_8788 die met de auto heet test track en die met de moter (in tegenovergestelde richting)heet Trialby dirt. je moet ze allebij halen om VC uit te spelen. Bij mijn versie niet :blink: ze heten bijde 'test track' (PC versie) En de rest hebben allemaal een eigen naam. Ik heb geen verzamelnaam kunnen vinden. Dus houd het maar op 'races' Weet iedereen wat ik bedoel
hej
ik hep op zo'n checklist gezien dat er ook een test track missie is?
wie weet waar?