Jump to content
Geplaatst:
comment_1162440

Killzone 2!

De titel zegt het al!

Praat hier gezellig samen over de realistische FPS Killzone 2.

Killzone 2 begint waar Killzone: Liberation (PSP) eindigt. Nadat de Helghast van de planeet Vekta zijn verdreven door de ISA, slaan dezen terug door een massale aanval op de planeet van de Helghast: Helghan. De speler zit in een speciale eenheid en zijn taak in het verhaal is de leider van de Helghast, Keizer Scolar Visari, gevangen te nemen.

Bron wikipedia.

killzone_2_05.jpg

\

Bewerkt: door Dieko

• Reacties 435
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1288843
ze moeten echt meer multiplayer maps gaan toevoegen, ik heb ze allemaal al 1000 keer gespeeld, en het word een beetje saai als je alle goede plekjes al weet enz. Ik weet nu al gewoon hoe ik via allerlei zijweggetjes achter de vijand kan komen en hun bij hun eerste spawnplek te grazen kan nemen :7

Jij bent ook een verslaafde. :puh:

Geplaatst:
comment_1289130

radec academie is echt een gave map, veel mensen rennen gelijk het pleintje op maar dat is het domste wat je kan doen, je bent dan gewoon dood :7

Ik prefereer heel stiekem naar de overkant te gaan inderdaad door allerlei tunnels enz en dan bij de vijand's basis allemaal moordpartijen aanrichten.

Geplaatst:
comment_1289139
radec academie is echt een gave map, veel mensen rennen gelijk het pleintje op maar dat is het domste wat je kan doen, je bent dan gewoon dood :7

Ik prefereer heel stiekem naar de overkant te gaan inderdaad door allerlei tunnels enz en dan bij de vijand's basis allemaal moordpartijen aanrichten.

Haha! :schater:

Hoeveel maps zijn er eigenlijk? :?

Geplaatst:
comment_1289236

Ik vind dat het opnieuw spawnen zo lang duurt...

Press X to iets, druk je op X, duurt het nog steeds 5 minuten voordat je ook echt iemand kan neerschieten...

Heb trouwens net de campagne uitgespeeld

Geplaatst:
comment_1289336

hahaa ja idd ik ren nooit maar ook nooit het pleintje op ik ga meestal langs die soort bioscoop en de tunnels . en dan daar een massamoord maken

Geplaatst:
comment_1289740

kan iemand me helpen, Ik weet niet wat ik moet doen met een missie, ik plaats wel even een spoiler tag.

Ik zit bij die missie van radec academie, je gaat dan het dak op en je komt zo een ATAC tegen zo een vliegend schietding, Ik heb geen idee wat ik moet doen. ik zit de hele tijd te schuilen achter de pilaar en de raketten halen niks uit omdat dat ding zich ontzettend snel verplaatst. Weet iemand wat ik moet doen ? [/font]

Alvast bedankt _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.