Jump to content
Geplaatst:
comment_1162440

Killzone 2!

De titel zegt het al!

Praat hier gezellig samen over de realistische FPS Killzone 2.

Killzone 2 begint waar Killzone: Liberation (PSP) eindigt. Nadat de Helghast van de planeet Vekta zijn verdreven door de ISA, slaan dezen terug door een massale aanval op de planeet van de Helghast: Helghan. De speler zit in een speciale eenheid en zijn taak in het verhaal is de leider van de Helghast, Keizer Scolar Visari, gevangen te nemen.

Bron wikipedia.

killzone_2_05.jpg

\

Bewerkt: door Dieko

• Reacties 435
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1293918
Ik heb een soort van trophy gekregen er staat iets van beste 4% van de week wat bedoelen ze hiermee ?

Ik ben nu trouwens al 2 sterren nog 1 ster tot generaal :dans:

die trophy betekent dat je tot de beste hoort van die afgelopen tijd en dat is die 4%.

Dus Jij Bent de beste van de aflopen tijd die killzone hebben bij gehouden iedereen behoort tot die 100%,

want dat zijn alle spelers die online killzone spelen en jij behoort tot de beste 4% van deze tijd.:D

Geplaatst:
comment_1293975

wauw !!! :dans:

Ik ben nu trouwens ook generaal geworden. dus ben een tijdje met multiplayer gestopt. want voorlopig is er niks voor mij te bereiken. Ben nu bij single player missie al bij die eindmissie in die paleis en het is verschrikkelijk moeilijk :N

Ik heb ook een vraagje: Ik wil nu met een nieuwe personage overnieuw beginnen met multiplayer. Wat moet ik dan precies doen ? Een nieuwe personage maken op mijn ps3 en dan mijn account op killzone.com bevestigen ???

Bewerkt: door PowerPats

Geplaatst:
comment_1294110
wauw !!! :dans:

Ik ben nu trouwens ook generaal geworden. dus ben een tijdje met multiplayer gestopt. want voorlopig is er niks voor mij te bereiken. Ben nu bij single player missie al bij die eindmissie in die paleis en het is verschrikkelijk moeilijk :N

Ik heb ook een vraagje: Ik wil nu met een nieuwe personage overnieuw beginnen met multiplayer. Wat moet ik dan precies doen ? Een nieuwe personage maken op mijn ps3 en dan mijn account op killzone.com bevestigen ???

Ik denk dat je dan een nieuwe account moet maken en dan linken bij killzone 2. :Y

Tenzij dat de makers van Killzone 2 met een prestige systeem komen. :puh:

Geplaatst:
comment_1294704

Hey :cya:

Ik zoek een clan.

Voor te trainen en om af en toe gewoon is te spelen.

Niet voor clanwars, want das te moeilijk.

Ik heb meestal meer kills als deaths en ik ben ook altijd medic.

En ik haal in de meeste matches wel boven de 25 punten. :puh:

Ik hoop dat iemand een leuke clan weet?

Geplaatst:
comment_1294714

Ik zoek een clan.

Misschien kunnen we samen in de ThaKillerZ clan van Dieko? :puh:

Geplaatst:
comment_1294746

Ik zoek een clan.

Misschien kunnen we samen in de ThaKillerZ clan van Dieko? :puh:

Is goed! :tu:

Geplaatst:
comment_1295184
Hoe komt het dat sommige mensen 3 sterren hebben maar omsingelt met een rode of een zwarte lintje ?

wat betekent dat ?

dat ze dan in de 1 tussen 10 % staan :) maar reageer ff op mijn vraag: hoe moet je die machine gun turrets reparen ? die stationaire guns

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.