Jump to content
Geplaatst:
comment_1162440

Killzone 2!

De titel zegt het al!

Praat hier gezellig samen over de realistische FPS Killzone 2.

Killzone 2 begint waar Killzone: Liberation (PSP) eindigt. Nadat de Helghast van de planeet Vekta zijn verdreven door de ISA, slaan dezen terug door een massale aanval op de planeet van de Helghast: Helghan. De speler zit in een speciale eenheid en zijn taak in het verhaal is de leider van de Helghast, Keizer Scolar Visari, gevangen te nemen.

Bron wikipedia.

killzone_2_05.jpg

\

Bewerkt: door Dieko

• Reacties 435
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1309575
Kan je je mannetje aanpassen in Killzone 2?

In multiplayer of singleplayer?

In de Single player niet, en in de multiplayer een beetje, als je bijv. een andere klasse kiest, hoort daar een andere kleding bij, maar je kan het niet zo aanpassen als bijv. bij Rainbow Six vegas 2 (als je dat kent)

Gr. Stanboy96

Geplaatst:
comment_1311443
ik heb nog een vraag

ik ben nu dat je tegen racid moet vechten maar hoe kun je hem rakken want hij is steeds te snel moet ik gewoon steeds maar we op hem gaan schieten[/font]

Jep, je moet gewoon door blijven schieten op Radec totdat hij uiteindelijk doodgaat.

Ik heb ongeveer 3 kwartier tot een uur gedaan over het stukje van die grote zaal tot aan het doodschieten van Radec, dus reken op een heel lang level ;)[/font]

Geplaatst:
comment_1311449
ik heb nog een vraag

ik ben nu dat je tegen racid moet vechten maar hoe kun je hem rakken want hij is steeds te snel moet ik gewoon steeds maar we op hem gaan schieten[/font]

Jep, je moet gewoon door blijven schieten op Radec totdat hij uiteindelijk doodgaat.

Ik heb ongeveer 3 kwartier tot een uur gedaan over het stukje van die grote zaal tot aan het doodschieten van Radec, dus reken op een heel lang level ;)[/font]

ok maar et lijkt net als of er niks af gaat maar waar kan ik hem het beste aanvallen gewoon op een plek blijven of gewoon rond lopen[/font]

Geplaatst:
comment_1312105

Indien je het echt over het laatste deel hebt, dus tegenover Radec himself[/font], moet je blijven lopen. Gezien hij kan teleporteren[/font], en vaak achter of naast je weer tevoorschijn komt. Klaarstaande met zijn mes, dat jou in één enkele steek kan doden. Pak de shotgun uit een van de wapenrekken en blijf lopen, terwijl je 'm bestookt met een lading hagel wanneer hij weer opduikt. Hou vooral je rug in de gaten, hij kiest er vaak voor achter je te spawnen. Je kunt zien aan een gloed waar hij gaat komen, blijf lopen en kijken naar deze gloed. Op het laatste komt hij op het balkon aan de overkant, waar hij je nog probeert omver te maaien met z'n LMG. Pak je vorige wapen op, of een Helghast AR en schiet 'm neer.

Geplaatst:
comment_1312115
Indien je het echt over het laatste deel hebt, dus tegenover Radec himself[/font], moet je blijven lopen. Gezien hij kan teleporteren[/font], en vaak achter of naast je weer tevoorschijn komt. Klaarstaande met zijn mes, dat jou in één enkele steek kan doden. Pak de shotgun uit een van de wapenrekken en blijf lopen, terwijl je 'm bestookt met een lading hagel wanneer hij weer opduikt. Hou vooral je rug in de gaten, hij kiest er vaak voor achter je te spawnen. Je kunt zien aan een gloed waar hij gaat komen, blijf lopen en kijken naar deze gloed. Op het laatste komt hij op het balkon aan de overkant, waar hij je nog probeert omver te maaien met z'n LMG. Pak je vorige wapen op, of een Helghast AR en schiet 'm neer.

Ik heb voor het doden van hem gewoon de Helghast AR gebruikt en blijven schieten.

Geplaatst:
comment_1312365

hoelang heb jij er dan over gedaan

en over multiplayer waarom ik nergens zoon geschutskoepel plaatsen maar andere mensen wel

Bewerkt: door wupie

Geplaatst:
comment_1312567

hoelang heb jij er dan over gedaan

en over multiplayer waarom ik nergens zoon geschutskoepel plaatsen maar andere mensen wel

Heb je daar wel de juiste rank voor? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.