Jump to content
Geplaatst:
comment_1162440

Killzone 2!

De titel zegt het al!

Praat hier gezellig samen over de realistische FPS Killzone 2.

Killzone 2 begint waar Killzone: Liberation (PSP) eindigt. Nadat de Helghast van de planeet Vekta zijn verdreven door de ISA, slaan dezen terug door een massale aanval op de planeet van de Helghast: Helghan. De speler zit in een speciale eenheid en zijn taak in het verhaal is de leider van de Helghast, Keizer Scolar Visari, gevangen te nemen.

Bron wikipedia.

killzone_2_05.jpg

\

Bewerkt: door Dieko

• Reacties 435
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1315017

Uit het LKZ Talktopic:

Net een vet lang potje gedaan met KZ2 (elk onderdeel duurde max. een half uur) . wasecht fcking spannend. Het stond eerst 1-0, toen 1-1 , vervolgens 1-2 , 1-3 , 2-3 , 3-3, en uiteindelijk met 4-3 gewonnen! :):tu::dans::D

Ik wil niet opscheppen, maar zonder mij hadden we verloren, ik was namelijk een tacticus, de enigste (er was volgens mij ook nog een andere, maar die smeet nauwlijk spawnpoints). En ik zorgde er aldoor voor dat er (in vijandig gebied) bij de doelen.

uiteindilijke score:

• een paar moeilijk te krijgen lintjes
  • 121 punten, dat werd x1.5 gedaan dus: 181 punten!!

Was echt om je vingers en je reet bij op te vreten, zo spannend, eerst begon de aldoor wissel van wie won, op het einde ownden wij terug :) .

Was echt het wreedste potje ooit :)

Geplaatst:
comment_1322331
ik heb nog een grote vraag

bij de trop's staat soms een vraagteken wat moet je daar voor doen want er staan er nu ongeveer 7 met een vraagteken dus welke zijn dat

Zou het niet weten!! ---> (Gewoon even Google'n)[/font]

Geplaatst:
comment_1325439

Er zijn gameplay vids van de 2 nieuwe maps te vinden op youtube. Ze zijn echt zo gaaf. vooral die met de trein. Je moet over een gat springen en allerlei dingen ontwijken. Het meest indrukwekkende was wel dat zo een ISA sldaat zijn hoofd verloor door een metalen geval dat heel snel langsvloog. _O_ heb er echt zo een zin in

Geplaatst:
comment_1328099
Er zijn gameplay vids van de 2 nieuwe maps te vinden op youtube. Ze zijn echt zo gaaf. vooral die met de trein. Je moet over een gat springen en allerlei dingen ontwijken. Het meest indrukwekkende was wel dat zo een ISA sldaat zijn hoofd verloor door een metalen geval dat heel snel langsvloog. _O_ heb er echt zo een zin in

En t is gratis:)

Geplaatst:
comment_1328809

En t is gratis:)

hoe weet je dat.

ik ben vandaag generaal geworden jippie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.