Jump to content
Geplaatst:
comment_1162440

Killzone 2!

De titel zegt het al!

Praat hier gezellig samen over de realistische FPS Killzone 2.

Killzone 2 begint waar Killzone: Liberation (PSP) eindigt. Nadat de Helghast van de planeet Vekta zijn verdreven door de ISA, slaan dezen terug door een massale aanval op de planeet van de Helghast: Helghan. De speler zit in een speciale eenheid en zijn taak in het verhaal is de leider van de Helghast, Keizer Scolar Visari, gevangen te nemen.

Bron wikipedia.

killzone_2_05.jpg

\

Bewerkt: door Dieko

• Reacties 435
  • Bezichtigingen 25.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1334284
Er zijn gameplay vids van de 2 nieuwe maps te vinden op youtube. Ze zijn echt zo gaaf. vooral die met de trein. Je moet over een gat springen en allerlei dingen ontwijken. Het meest indrukwekkende was wel dat zo een ISA sldaat zijn hoofd verloor door een metalen geval dat heel snel langsvloog. _O_ heb er echt zo een zin in

En t is gratis:)

hoe weet je dat.

ik ben vandaag generaal geworden jippie

stond op tweakers, maar nu is het nog onzeker of het gratis is.

btw, woensdag komt update 1.24 (bron: PSonly)

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1363071
ER zijn ook 2 nieuwe ranks na generaal, weten jullie wat je hiermee wint?

Om nog maar even antwoord te geven op je vraag, ook onwetend of je het ondertussen al weet, maar helemaal niets. Er zijn gewoon nieuwe ranks bij, staat leuk. Meer ook niet. Misschien iets voor de volgende update of DLC

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1381948
Iemand intresse in mijn Killzone 2 voor maar 35.00 euro, is nog zo goed als nieuw, met boekje, zonder krasjes, PB ME!!.

OnTopic: Ik verkoop hem omdat ik hem persoonlijk niet meer zo leuk vind.

echt saai he?

ik dacht dat het het spel van het jaar zou worden, maar achteraf gezien zijn alleen de grapics mooi.

hij zal COD bij mij het nog niet moeilijk maken.

ik ga hem ook weg doen :roll:

Bewerkt: door gtafreak321

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.