Geplaatst: 6 november 200816 jaren comment_1162747 ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop?? ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi? ik hoop dat gtaIV online DE BOM word
Geplaatst: 6 november 200816 jaren comment_1162764 De online functie van GTA IV is, volgens mij, inderdaad "DE BOM" en de reden waarom ik GTA IV blijf spelen. Maar dit topic is volgens mij niet nodig, aangezien er een heel forum is over Multiplayer, dit kan je hier vinden.
Geplaatst: 6 november 200816 jaren comment_1162940 ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop??ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi? ik hoop dat gtaIV online DE BOM word Euh... jij reageert precies of GTA IV online nog maar pas bestaat. Wat bedoel je met de bom??? WTF
Geplaatst: 6 november 200816 jaren comment_1163009 ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop??ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi? ik hoop dat gtaIV online DE BOM word Euh... jij reageert precies of GTA IV online nog maar pas bestaat. Wat bedoel je met de bom??? WTF Met "de bom" bedoelt hij waarschijnlijk dat het het succes van GTA: IV was, de gameplay is mooi, maar de Multiplayer-functie zorgt ervoor dat het spel niet in de kast beland.
Geplaatst: 6 november 200816 jaren comment_1163024 ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop??ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi? ik hoop dat gtaIV online DE BOM word Euh... jij reageert precies of GTA IV online nog maar pas bestaat. Wat bedoel je met de bom??? WTF Met "de bom" bedoelt hij waarschijnlijk dat het het succes van GTA: IV was, de gameplay is mooi, maar de Multiplayer-functie zorgt ervoor dat het spel niet in de kast beland. Weten jullie niet eens wat DE/DA BOM is? Het is gewoon een ander 'hip' woord voor supervet.. Maar idd vind ik het een beetje achteraf als je nu gaat praten wat mensen van de multiplayer vinden..
Geplaatst: 6 november 200816 jaren Auteur comment_1163146 ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop??ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi? ik hoop dat gtaIV online DE BOM word Euh... jij reageert precies of GTA IV online nog maar pas bestaat. Wat bedoel je met de bom??? WTF neej ik bdoel op pc dan he
Geplaatst: 6 november 200816 jaren comment_1163212 Persoonlijk vind ik de single player leuker dan de multiplayer.
Geplaatst: 7 november 200816 jaren comment_1163427 Persoonlijk vind ik de single player leuker dan de multiplayer. Ik ook, ik doe namelijk ook bijna nooit online. Behalve met me klasgenoot soms.
Geplaatst: 7 november 200816 jaren comment_1164223 mp is inderdaat verslavend je kan heel veel er mee denk dat het op de pc ook wel erg goed is al moet je er wel een behoorlijke pc voor hebben denk ik zo ga ik nie redden haha maar heb daarom ook ps3 hahaha met nu ook digitaal geluid heeel erg vet
ok gtaIV is online.. wat denken jullie ervan... top of flop??
ik heb nog nooit mp op ps3 of xbox360 gespeeld is dat wel mooi?
ik hoop dat gtaIV online DE BOM word