Geplaatst: 6 november 200816 jaren comment_1163188 Hey allemaal. Ik wil de Elegy tunen. En nouw wouw ik vragen of iemand de Elegy als .3ds wil uploaden Dan zou ik hem kunnen tunnen
Geplaatst: 7 november 200816 jaren comment_1163420 Hey allemaal.Ik wil de Elegy tunen. En nouw wouw ik vragen of iemand de Elegy als .3ds wil uploaden Dan zou ik hem kunnen tunnen Zeker omdat je geen 3ds max hebt, maar wel Sketchup Pro? Ik upload het wel even.... Hier is ie.... Bewerkt: 7 november 200816 jaren door Beagle
Geplaatst: 7 november 200816 jaren Auteur comment_1163777 Hey allemaal.Ik wil de Elegy tunen. En nouw wouw ik vragen of iemand de Elegy als .3ds wil uploaden Dan zou ik hem kunnen tunnen Zeker omdat je geen 3ds max hebt, maar wel Sketchup Pro? Ik upload het wel even.... Hier is ie.... Dat is de damage model lol.. volgens mij.. want in sketchup is het een damage model..
Geplaatst: 7 november 200816 jaren comment_1163846 Hey allemaal.Ik wil de Elegy tunen. En nouw wouw ik vragen of iemand de Elegy als .3ds wil uploaden Dan zou ik hem kunnen tunnen Zeker omdat je geen 3ds max hebt, maar wel Sketchup Pro? Ik upload het wel even.... Hier is ie.... Dat is de damage model lol.. volgens mij.. want in sketchup is het een damage model.. Je weet hopelijk wel hoe het systeem van voertuigen er in SA uit zien.... Wat je ziet is damage models, maar daaronder zit het goede model. Bijv: Bonnet_ok en bonnet_dam.
Hey allemaal.
Ik wil de Elegy tunen. En nouw wouw ik vragen of iemand de Elegy als .3ds wil uploaden
Dan zou ik hem kunnen tunnen