Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oud en lelijk.

Deze heb ik lang geleden gemaakt toen ik me verveelde.. Bijna niks aan gedaan. Alleen GTA IV en nog wa tekst er bij gedaan :7

Ik vergat hem bijna te posten :puh:

gta4jz2.png

Featured Replies

Hij is heel simpel. Je hebt er niks aan gedaan. Kun je zo zien. Ik moet er maar een 1/10 voor geven, ik doe het niet graag, maar soms moet het echt.

Hij is erg simpel, er zitten geen effecten bij. De tekst is erg simpel, en de tekstkleur is normaal. Ik zou je gewoon een 3/10 moeten geven voor de moeite... :7

Hij is erg simpel, er zitten geen effecten bij. De tekst is erg simpel, en de tekstkleur is normaal. Ik zou je gewoon een 3/10 moeten geven voor de moeite... :7

Jezus. Moeten signatures overgoten zijn met effecten? Moeten ze soms uren duren om te maken? Wat zijn dat voor suffe rates. :duh: De signature is simpel, maar de afbeelding en de tekst zijn gewoon goed geplaatst. Het ziet er niet uit alsof iemand gewoon wat heeft zitten kloten, het lijkt ook serieus ergens naar. Ze zeggen in Amerika 'less is more' en dat past prima bij deze signature. Er zijn misschien geen effecten gebruikt, maar dat hoeft ook helemaal niet. Als je niet eens een simpel design kan waarderen, rate dan gewoon niet, want dit slaat gewoon nergens op.

Ik quote trouwens alleen Haas, maar dit geld ook voor GTAGijsso. Misschien komt het dom over, maar hier erger ik me gewoon aan.

Jezus. Moeten signatures overgoten zijn met effecten? Moeten ze soms uren duren om te maken? Wat zijn dat voor suffe rates. :duh: De signature is simpel, maar de afbeelding en de tekst zijn gewoon goed geplaatst. Het ziet er niet uit alsof iemand gewoon wat heeft zitten kloten, het lijkt ook serieus ergens naar. Ze zeggen in Amerika 'less is more' en dat past prima bij deze signature. Er zijn misschien geen effecten gebruikt, maar dat hoeft ook helemaal niet. Als je niet eens een simpel design kan waarderen, rate dan gewoon niet, want dit slaat gewoon nergens op.

Ik quote trouwens alleen Haas, maar dit geld ook voor GTAGijsso. Misschien komt het dom over, maar hier erger ik me gewoon aan.

Volkomen gelijk! En je hebt vergeten te raten wat andere ook doen.

Ik rate wel een 6/10 omdat ik het zo ook mooi vind.

die eerste ratings slaat nergens op :duh: ik geef 7/10 ik vind wel mooi plaatje uitgezocht :D