Ik heb vandaag mn hele spel volgemod met auto's. Maar nu ben ik dus aan het rijden, valt me gelijk iets op. Alles laad normaal, is dan klaar, en is dan weer in een keer weg . En dan gelijk laad het weer enzovoort... En zo heb ik dus af en toe unsolid gebouwen, waar ik auto's met de gravity gun zo doorheen kan halen maar niet terug schieten, dan is het ineens wel solid...
Zo heb ik ook dat de weg doorzihtig blijft.
En dat er geen zichtbare drempel enzo zijn.
Maar de auto's en peds blijven er gewoon normaal uitzien, de paths zijn nog normaal.
Maar ik heb toch niet het idee dat het aan de mods ligt?
Het spel is iig niet trager. De manier van de instellingen maken niks uit voor het probleem. Min of Max.
Wat kan ik doen?
PS: Geen Handling, CarCols en vehcles lines gewijzigd. Alleen TXD+DFF met Alcis IMGTool.
Ik heb vandaag mn hele spel volgemod met auto's. Maar nu ben ik dus aan het rijden, valt me gelijk iets op. Alles laad normaal, is dan klaar, en is dan weer in een keer weg
. En dan gelijk laad het weer enzovoort... En zo heb ik dus af en toe unsolid gebouwen, waar ik auto's met de gravity gun zo doorheen kan halen maar niet terug schieten, dan is het ineens wel solid...
Zo heb ik ook dat de weg doorzihtig blijft.
En dat er geen zichtbare drempel enzo zijn.
Maar de auto's en peds blijven er gewoon normaal uitzien, de paths zijn nog normaal.
Maar ik heb toch niet het idee dat het aan de mods ligt?
Het spel is iig niet trager. De manier van de instellingen maken niks uit voor het probleem. Min of Max.
Wat kan ik doen?
PS: Geen Handling, CarCols en vehcles lines gewijzigd. Alleen TXD+DFF met Alcis IMGTool.