Geplaatst: 7 november 200816 jaren comment_1164197 jongens jongens jongens wat haat ik m.n computer vroeger was alles tip top in orde maar nu luistert ie nooit 1. hij wil nooit sevice pack 1 installeren kijk maar de toegevoegde afbeeldingen 2. ik krijg per dag wel zo.n 40 keer per dag reageert niet balkje 3. afsluitne duurt heel lang wie wil me helpen van dit probleem aftekomen
Geplaatst: 13 november 200816 jaren comment_1168912 Explorer crasht echt niet zomaar hoor, er is altijd een aanleiding voor Maar zolang ik geen info van de starter krijg over zijn pc, scan resultaten etc kan ik verder niks vertellen. Een registercheck met CCleaner kan ook helpen, het kan zijn dat je pc instabiel is door fouten in het register
Geplaatst: 14 november 200816 jaren Auteur comment_1169650 Explorer crasht echt niet zomaar hoor, er is altijd een aanleiding voorMaar zolang ik geen info van de starter krijg over zijn pc, scan resultaten etc kan ik verder niks vertellen. Een registercheck met CCleaner kan ook helpen, het kan zijn dat je pc instabiel is door fouten in het register echt thansx m.n computer doet het weer helemaal door cclenaer
jongens jongens jongens wat haat ik m.n computer vroeger was alles tip top in orde maar nu luistert ie nooit
1. hij wil nooit sevice pack 1 installeren kijk maar de toegevoegde afbeeldingen
2. ik krijg per dag wel zo.n 40 keer per dag reageert niet balkje
3. afsluitne duurt heel lang
wie wil me helpen van dit probleem aftekomen